15.12.11

Yang menggeramkan aku!



Tiap kali jumpa si Amni aku rasa nak tokak2 je dia, nak cium, nak tonyoh2, nak ramas2.... erk!? Huhu.. Amni hanyalah seorang budak kecik atau lebih tepat lagi, baby. Anak sedara aku yang no3. Dan mungkin jugak dia anak sedara yang last...itu kata kakak aku la! Lepas bersalinkan si Amni terus dia cakap "takmo dah" kat abam dia!! Hihihi. Ala...Kakja ni, umo baru 34 takkan nak stop dah. Kurang2 pun boleh wak keluaq 3 lagi kot anak sedara kat aku. Haha. Suka2 hati je kan.

Haa..dah tu! Kakja jelah harapan mak ayah aku nak dapat cucu baru pon. Huhu! Nak harapkan aku entah bila rezeki tu nak datang. Tunggu dan aku akan terus tunggu. Takpa, sabaq dulu. Jangan kalut. Cuba pujuk diri sendiri ;(

Dah takyah nak sedih2. Dah takda lagi tu buat cara takda la kan. Lekluuu! kita enjoy tengok gambar Amni yok! Tengok gambar pun aku macam nak tokak gambar tu apatah lagi kalau Amni depan mata aku, pantang mak dia kalih tempat lain je...aku cubit la sikit anak dia. Hehehe...


nak goda aku la tu! makngah penyet kang baru tahu.

alamak! cekci la pulak. tough tak body ku? hahaha.
bila ntah rambut ni panjang? dah macam minah askar pulak :P
Maknya si Amni @ Kakja @ Kawan @ Kakak @ Satu2nya kakak aku.
Love dia sgt!

Pakai baju hitam yang mekap dgn sanggul dia kalah Saloma tu sepupu aku. Si Sarah yang baju hitam tu asyik berebut je dengan aku nak dokong Amni. Haha! Sampai merajuk tak cakap dengan aku sebab aku tak bagi dia dokong Amni. Hihi. Seronok jugak usik budak2 ni. 

Oke. Itu je...nanti nak upload video Amni makan penumbok sendiri pulak. Nak tengok? Tunguuuuuu.... :P babai.

10 comments:

  1. Ala comeynya dia..ish,azzah pun rasa nak penyek2 dia..geram:)

    ReplyDelete
  2. comel!rambut die sgt lebat

    ReplyDelete
  3. Sy rs bkn awak je geram. Sy yg tgk kat blog awk nie je pun da nek geram. Eiiiii! Comel lah awak!

    ReplyDelete
  4. makan penumbuk??
    gatai gusi dah ka??
    heheheh

    ReplyDelete
  5. haha comel sebijik macam blogger tu..ahh sape nama dia.lupa plak.hmm asfal..apsalsukagusi..ntahape nama dia la :D

    ReplyDelete
  6. comey2 nya anak menakan hang..
    Insya Allah nanti turn Niza pulak,akak doakan mudah mudahan :) ..
    akk lagi lama tunggu taw..thn depan ckup 10 thn..kalau niza ada bby nti mesti cute mcm hang :)

    ReplyDelete
  7. pipi dia kemain gebu lagi...:)

    ReplyDelete
  8. alololo..comeyyy..pandai wat muke..hehe

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D