19.1.12

2012, sudah 35 tahun




19 Januari, setiap tahun aku takkan pernah lupa untuk sampaikan ucapan sempena tarikh ni cuma rasanya ini entry yang pertama untuk aku ucapkan,

Selamat Hari Lahir buat kakak yang tersayang, Fiza Romli! Ibu kepada budak grrrrrrr ni! Semoga panjang umur, murah rezeki dan hidup bahagia sampai ke syurga bersama suami dan anak-anak.



#setiap kali aku wish dia melalui sms, mesti dia akan balas camni..."Weh, dah tua aku sampai tarikh lahir sendiri pun tak ingat!" (Mujur sedar sendiri :P)

15 comments:

  1. happy besday buat kak fiza romli...!

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday utk kak Fiza..:) semoga hari2 yg mdtg akan memberi sesuatu yg bmakna dlm hidup..

    ReplyDelete
  3. happy bday kakak akak..hehehe

    ReplyDelete
  4. ingatkan bzday tuan blog ni..hhee...epy bzday kak..

    **19 feb depan saya punya bzday plak..hehe

    ReplyDelete
  5. lorrr...ingtkn baru 25...ehehehe...hepi besday

    ReplyDelete
  6. hepy bufday fiza romli! huuu kak ipar....hahahah

    ReplyDelete
  7. Ouh, bday kakak ye? Happy bday kak! Semoga dipanjang umur dan dimurahkan rezeki.

    =D

    ReplyDelete
  8. happy birthday utk dia..owh dia tua setahun je dari akak..tp bak kata ally iskandar..jiwa saya tetap muda..keh3 :)

    ReplyDelete
  9. akak tak pernah wish hari jadi kat kakak dan adik2...
    kat adik bongsu adala.tu je yang rapat dengan akak.>:)

    selamat hari jadi untuk fiza romli..:)

    ReplyDelete
  10. hepi besday kakak cantik kepada kakak cntik..


    aci tak gini..? :p

    ReplyDelete
  11. haha malas nak ingat rasa semakin tua...

    ReplyDelete
  12. happy birthday to ur sis...:)

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D