17.1.12

Ada apa cari bini orang??




Matahari dah naik baru boleh buka blog. Tu pun buka slow2...shhhhhh! bos ada. 

Dah lama tak intai Nuffnang, tadi tergerak nak jenguk dia, kot2 ada 'apa-apa' kan. Tapi...yeay! hampassss je tinggal. Hanya padamu Nuff ku menaruh harap. Pehh! Malas nak cakap lelebih dah...

Klik key word...kot2 ada entry yang boleh memberi manfaat untuk rujukan kepada pembaca. Tapi bila sekali buka ternampak ni!!




Wehh, cari niza mana tu? Cari aku ke? Nak buat gaponyo denge bini ore tu? Ayoo! macam bahaya je keyword ni...menyeramkan bulu telinga aku!



takkanpakwelamacarikot#

16 comments:

  1. pelik2 la selera org malaysia ni haha

    ReplyDelete
  2. hawt sngat mung...! huhu adoyai...

    ReplyDelete
  3. hehe..napa lah cari bini orang.. :)

    ReplyDelete
  4. amboi..merenyamnye cari bini org!

    ReplyDelete
  5. Cari sbb nak ajak gi memancing kot hahaha..bahayak keyword ni :P

    ReplyDelete
  6. haha.. xde keje cari keyword camtu erkkk... huhu..apa daaa~

    ReplyDelete
  7. akk cr bini org buat apa kak?hehe

    ReplyDelete
  8. bini org bes kot ? ntah la

    ReplyDelete
  9. btoi kot pakwe lama..hihi gurau je :)

    ReplyDelete
  10. haha..ada jugak..akak..ajor la kita sal nuffnang ni..letak je iklan.tapi hampeh..xde pape..haha

    ReplyDelete
  11. dulu2 ada pakwe ke??
    eekekek..:P

    ReplyDelete
  12. kekekekkeke......bahawa statement keyword tu...

    ReplyDelete
  13. keh3x..
    stakat ni x pernah lg dpt keyword pelik..

    ReplyDelete
  14. pakwe lama cari blog niza la tu..

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D