22.1.12

Istimewa





Nasi lemak tapi nasi lemaknya takda pulak dalam ni...huh!



Bangun pukul 5 pagi untuk siapkan sarapan istimewa ni (bagi aku) untuk mak yang pertama kali datang bermalam di rumah selepas 2 tahun aku menghuni di rumah ini, rumah suami. Sangat berbesar hati. Haruslah layanan istimewa untuk emak tersayang kan... Noryahazamnah Mat Isa!

Oh, cik abam hari ni bertuah sangat dapat bawak bekal nasi lemak pi kerja pagi tadi. Selalunya roti bakar je... deng!! Mana larat nak masak nasi lemak hari2 untuk bekal, tak baloi 2 orang makan. Cukuplah sekadar tapau nasi lemak di tepi jalan. Setakat request nasi goreng kita boleh berbincang lagi yanggg!




#kihkihkih

10 comments:

  1. Bertuah si suami dapat isteri seperti ini (Rajin & pandai masak)
    Nak menjemput singgah ke sini sebentar
    http://awieomar.blogspot.com/2011/04/10-penjenayah-terkemuka-malaysia.html
    Terima kasih :)

    ReplyDelete
  2. sekali sekala bole la kan..nak hari2 nasi lemak,boleh mintak kat kak siah..:)

    ReplyDelete
  3. oh nasi lemak,
    sedap nyee! kopi o ade tak? :D

    ReplyDelete
  4. dapnya kak..berapa hari doh ni dok craving nasi lemok tapi tak buat2..haha..dasar pemal..:p

    ReplyDelete
  5. ehh terbalik, pagini mak kite yg buat nasik lema utk kite.....wuwuuwuwuu

    ReplyDelete
  6. sedapnye..
    x pernah lg masak nasi lemak..selalu beli jer..

    ReplyDelete
  7. wahh special ni...wat la nasik minyak wat bekal hubby nt..dengg..kih3 :)

    ReplyDelete
  8. tetiba lapo pulak,makkk nak nasi lemak...

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D