14.1.12

Jawapannya....Jeng Jeng Jenggggg!!









Semua jawapan korang tu boleh terima jugak sebab huruf A ada, buih ada, niza romli ada, buah nyok pun ada tapi yang aku nak 'sarang burung' tu sebenarnya. Hehe

Kak Diana...!! Semestinya kalau kak diana teka ada je kena dengan jawapan dia. Huhu. Oleh itu, saya nak bagi anugerah kat kak diana iaitu Anugerah Mata Pisau!! Amacam bulih terima tak kak?? :P



babai.

6 comments:

  1. huhuhu mcm nmpak basikal kat atas tu...fixie...huhu

    ReplyDelete
  2. lagumana bulih nampak fixie tu? huhu!

    ReplyDelete
  3. siyes x nampak sarang burung...hehe

    ReplyDelete
  4. halamak! terlepas entri teka tu..klo x mesti sy dpt jwb..haha..

    ReplyDelete
  5. rugi la kalau tak gunakan mata yang beasaq ni..ekekek

    ReplyDelete
  6. camno azzah x bole nampak walaupun pakai spek?

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D