30.1.12

Nak jugak update...




Seboknya hari ni, ada masa sat2 ja buka blog siang tadi. Mana yang sempat dan entri yang ringkas je aku komen. Hari ni balik kerja lewat. Ini pun pukul 10 setengah tadi baru sampai rumah. Sebabnya tadi ada perjumpaan dan perbincangan dengan dotdotdot pasal kerja. 




Petang tadi balik keja pi tumpang kejap kat rumah (kuarters) kawan, tumpang mandi dan solat maghrib. Nak balik Kulim tak baloi rasanya sebab perjumpaan pukul 8setengah malam. Tak sanggup nak ulang alik Penang-Kulim sampai 4 kali satu hari. Boleh lembek.


[kantoi] xtvt mengorek cagu :P

Sampai rumah tengok cik abam takda pulak, kuar pi mancing udang. Esok dia tak kerja, ntah pukul berapa nak balik rumah ni. Siap entry ni aku nak terus tido dah. Maaf la tak sempat nak balas kunjungan korang. Terima kasih kepada yang singgah dan komen kat entry lepas. Sangat aku hargai. Nanti aku pi blog hangpa dehh.


sebelum balik... nak jugak!!

Gud malam. babai#

10 comments:

  1. sempat pulak blogging penat2 camni kn..jgn lupe solat kak.hehe.tido basoh kaki tau..

    ReplyDelete
  2. alah sblm tdo xdpt lah kiss dr husben ehek ehek gatai ;p

    ReplyDelete
  3. mana 1 kak niza ni? baju putih/ tudung hitam??

    ReplyDelete
  4. korek cagu?..mesti boring la tu..

    ReplyDelete
  5. kalau akak penat2 dah jangan harap la nak buka blog..tidur terus..hehehhe

    ReplyDelete
  6. wahh blogger tegar ni...sempat lagi tu posing vogue, kelasss :)

    ReplyDelete
  7. tengah takde keje lettewwww main garuk-garukkk. haha

    ReplyDelete
  8. bizi sungguh noh... alang2 lajak mai aloq staq, treat wa gi mekdi...
    :p

    ReplyDelete
  9. sesuai kan dgn tajuknya...'nak jugak update' hehe....

    cikgu ma: ce teka la hat mana satunya saya ni...huhu

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D