19.1.12

nak pencen!



Sangat tak sabar nak tunggu pukul 5petang, hari jumaat esok.... Petang jumaat maksudnya, habis kerja terus boleh balik rumah!! Dan minggu ni cuti panjang campur cuti raya cina...4 hari kot!

Dari situ pun dah jelas bagi yang 'cepat tangkap'... kebosanan kerja tahap tertinggi!  Sedang berlegar dalam otak dan meresap ke seluruh urat saraf aku. 

Sabar....sabar.... ada 11 tahun je lagi nak pencen.





Haaa! 11 tahun je lagi????
*pengsan berturut2

22 comments:

  1. Saya lagi la... 30 tahun lagi nak pencen.

    JOM LA TENGOK SEGMEN SAYA BUAT NI.
    NEXT TOP BLOGGER 1 DAH MASUK EPISOD 2
    http://awieomar.blogspot.com/2011/04/next-top-blogger-1-episod-2.html

    ReplyDelete
  2. terperanjat baca tajuk nak pencen...lagi 11 tahun..huhuhuhu.

    ReplyDelete
  3. 11 thun lgi..??


    muda lagi kakak ni..

    eh.. 11 thun..? pencen umur berapa kak..?

    ReplyDelete
  4. AKAK PUN START MALAM ESOK DAH BERGERAK..PI BERCUTI...EKEKEK...4 HARI JE..LAMA2 KANG JADI MALAS LAK NAK BUAT KERJA..KERJA BERBLOG LA..HEHEH

    ReplyDelete
  5. adoi sy lbt lgi nk pencen

    ReplyDelete
  6. haha.. nak pencen ? saya belajar pun belum habes lagi ;p

    ReplyDelete
  7. 11 ???? serius??/ oh tidak!

    ReplyDelete
  8. 11 tahin lagi nak pencen?umur 41 nanti ke?awalnya..

    ReplyDelete
  9. 11 tahin lagi nak pencen?umur 41 nanti ke?awalnya..

    ReplyDelete
  10. 11 tahin lagi nak pencen?umur 41 nanti ke?awalnya..

    ReplyDelete
  11. haah, akak umoq brapa..tetibe je panggil kakak..jgn marah..11 tahun, bukan doplolapan tahun lagi ka..

    ReplyDelete
  12. lambat lagi lah dpt pencen mcm nih.. (masih study,hehe)

    ReplyDelete
  13. wahhh awat awal sangat aih....

    ReplyDelete
  14. saya 30 thn lebeh lagi nak pencen...

    ReplyDelete
  15. sy lmbt lg nk pencen..29 thn lg.. mls dh keje.. ;)

    ReplyDelete
  16. wowo. lama lagi tuh.. huhu. L lagi laar. keje pun xlagi.. oencen entah baper puluh tahun lagi.. haha

    ReplyDelete
  17. tak lama lagi tu 11tahun..
    awalnye pencen..

    ReplyDelete
  18. huhu . 1st time melawat belog ni . merahnyee :D

    ReplyDelete
  19. cuti cuti cuti,
    selamat bercuti! :D

    ReplyDelete
  20. 11 tahun kejap je tu kak..ekekek..awlnya pencen..hehe

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D