3.1.12

Something To Share




Berkelulusan dalam bidang Kewartawanan..namun tidak berhasrat utk meneruskan kerjaya yg pernah diceburi satu ketika dulu (penulis majalah)..tapi dah namanya rezeki masih dekat situ, jadi saya teruskan juga menulis dan sememangnya saya suka dengan apa yang saya buat. Berapa lama lagi? saya tak pasti..yang pasti saya suka menulis dekat blog ni, tanpa sebarang protokol dan tanpa sebarang kekangan..juga tiada sebarang paksaan~!



something to share..


Nak tahu sapa punya tu? Jom kenal dengan blogger Sue Baharom. Yang juga sepupu, rakan sek rendah dan sekampung dengan aku. Silalah beramai2 pi jengok blog dia k. babai.


6 comments:

  1. ohh..ingat kisah niza tadi. ^__^

    ReplyDelete
  2. ok..terima kasih..blh tambah kenalan kan... :)

    ReplyDelete
  3. wartawan rupanya..nak p tgk sat naa :)

    ReplyDelete
  4. wartawan rupanya..nak p tgk sat naa :)

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D