26.1.12

Tak betul nih!





Dah lama aku perasan benda ni tak betul. Dari dulu lagi, dari tahun lepas. Dari mula2 bubuh sampai la. Ihhh, banyak la pulak 'dari' ni ye. Dari mana pulak perkataan ni mai? :P

Dah lama jugak nak buang dia, nak adjust. Tapi takda masa nak belek2. Bila dah ada masa nak belek2, taktau pulak cemana nak buang dia. Dok cari pusat dia tak jumpa. Dulu bubuh cemana pun aku tak ingat dah. Haih, masalah!

Boleh je kalau tak buang. Tapi bila tak buang rasa tertipu pulak. Diri sendiri tertipu, orang yang datang pun tertipu jugak. Macam tak besh je bila sekali klik terus keluar puluh2 jumlah dia. Aku tak suka main kotor. Dosa kot. 

Korang boleh tolong aku? Tolong bagitau kat mana letaknya benda nih dalam template. Nak buang yang lama dan nak gantikan yang baru.





Cemana nak edit HTML. Aku memang tak reti nak edit menatam ni. Bukan apa, aku perasan 2,3 bulan lepas. Lepas sorang klik like pastu tengok jumlah like terus jadi puluh2 [ribu] :P 

Bila dah lama2 aku rasa benda ni macam tak berfungsi dengan baik. Benda ni mendatangkan riak pada aku sebab dengan jumlah like yang berpuluh2 tu aku jadi 'ratu perasan ya amats!' Padahal entry mengarut je pun, bukan best sangat. Mustahil orang nak like kan? 

Bila dah timbul riak tu mestilah dosa kan? Jadi...sapa bulih tulun ai nih??? 




14 comments:

  1. bagusnya niza..benda tu mmg dicode kn utk membuat pentamak traffic terpegun n terkezut...hehe...but ur post was good apa...

    ReplyDelete
  2. eh akk.apa pulak.mana tau mmg betul banyak tu org like.apa yg tak betul nya.rara like ok je.

    ReplyDelete
  3. err..tak tau la plak akak..heee..sory tak blh tlg..

    enth2 mmng ramai kot yg suka entri akak tu..hihi

    ReplyDelete
  4. rara: cuba tengok..jumlah dah jadi 19! padahal baru rara sorg je like..


    memang tak betol ni.

    ReplyDelete
  5. akak like terus dia habak jadi 21..tol la tu, akk nye plak button share..org tekan share tk kua nombor (padehal tkde org teringin nk share kah kah kah :P)

    ReplyDelete
  6. tak tau la pulak..ok la tu..maknanya betul2 org like le tu..

    ReplyDelete
  7. oo..ada gitu ya. Patut le kdg2 ada entri org tu sampai beratus yg LIKe.

    ReplyDelete
  8. sbenarnye kan kak, jumlah like tu bertambah bila kita ping dekat fb jgk, cube akak ping dekat kat 7grup fb, sah2 muncul 7 like, mengikut pemerhatian kite lah~ hehe tp betollah kot tu blm cmpur yg betul2 like~ like~~~~~

    ReplyDelete
  9. aku lagi la buta IT hahahaha

    ReplyDelete
  10. setju dgn apa yang paris lipton tu kata..bilangan entry yang kita ping pun tetap dikira like..

    ReplyDelete
  11. hehe,blh jugak jadi cam ni ea..

    tak tahu pun sbb like sy x laku..kah3

    ReplyDelete
  12. puluh2 ribu?huhu kagum aku dah tahap retis Zila Nadia ni!! *retis yg bakal meningkat naik namanya pada usia aku 43tahun nanti

    p/s:aku tak tau la kak..dah lama dah tak ingat.org yg buat tutorial dia dulu pon dah arwah

    ReplyDelete
  13. hahah biar je.buat pe buang.
    peh..gila gempak.ni segan nak kawan dengan puan niza ni.

    HAHA

    ReplyDelete
  14. kalau dah tau benda ni tak betul mesti kak niza tak riak kan.. lagipun kak niza buka riak cuma happy je happy tak salah kan..

    kesilapan teknikal je ni nanti okay balik kot.

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D