14.1.12

Teka lagi bulih?




Assalamualaikum. Selamat berhujung minggu! Seronok kemain aku kalau tiba weekend camni. Boleh lepaking kat blog sepanjang hari tanpa cemuih. Cuma dok tunggu idea tu ja takmo mai. Takpa takpa! Sebelum aku terjun pi dapoq, apakata kita main teka2. 

Ganjaran dia? Hurm...Haa! sapa teka tepat dia pandai! bulih?? Huhu



Ada satu benda dalam gambar ni. Nak bagitahu benda apa tu tak boleh la. Tapi korang kena cari. Macam tersembunyi tapi tak. Sapa teka betul, mata dia memang tajam macam mata pisau aku kat dapoq nuu. Huhu.

Selamat meneka ye. :P



7 comments:

Nak komen? Haa..sila! sila! :D