16.2.12

Erkk'... (sendawa)


Aku kenyam sudahhhh! Hehe.. Almaklonglah, siang tadi kan makan mee cawan je. Mai petang, kebuloq habaq hanggg. Sampai2 je rumah tadi, terus terpa pi dapoq dan ini je hasil dia. 

Hrmm...aku sudah, anda bagaimana?? :P



#Entri edisi kenyang+letih+ngantuk. Selamat malam semua (~.~")

19 comments:

  1. la kenyam ke makan bubur tapi sedap la niza..mcm2 ada dalam ni..saja ja hang ni nah :)

    ReplyDelete
  2. 2x tambah kak, mau tak kenyamm..haha. hari ni letih betoi.

    ReplyDelete
  3. sedap2....mak wa slalu buat

    ReplyDelete
  4. bubur ada telor masin..sdp!

    ReplyDelete
  5. waaaa....sedapnyer!yummmy! mintakkk cikit! :P

    ReplyDelete
  6. letak kangkung ngan ikan bilis sedap ni..

    ReplyDelete
  7. sy sudah sis,pekena kat kedai makan je mlm2 buta..hahaha

    #malas nak masak,buat penat je makan tu berdua ngan kawan je..ehehee

    ReplyDelete
  8. eh nasik tok takda gigilah..haha
    banyaknya ramuan..huih

    ReplyDelete
  9. dah lama xmkn bubur.. tetiba jer rasa nak masak bubur plak..hehe

    ReplyDelete
  10. lama x makan bubur dgn telur asin, kalau ade kangkung goreng mesti sedappp...

    ReplyDelete
  11. tak sudah2 lagi dok sendawa..hak hak :P

    ReplyDelete
  12. sedapnye..terus terasa lapar perut ni..

    ReplyDelete
  13. bubur nasi?aku kureng sikit..tp klu ada org tolong suapkan lain pulak ceritanya :P

    ReplyDelete
  14. bubur nasi?aku kureng sikit..tp klu ada org tolong suapkan lain pulak ceritanya :P

    ReplyDelete
  15. myampah dgn afzal nih....wuaaaahhh hmm harum baunya... ni cerita smlm knnn

    ReplyDelete
  16. apakah ini kak?bubur ada telur masin?hehe serius tak tahu menu ni..aduss..

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D