26.2.12

Err...rasa bersalah pulak!!


Sambil bermalas-malasan, paksa jugak diri ni buka blog. Aduhh, selalu time cuti takdak apa nak buat ni lah masanya nak up entry banyak2. Tapi gagal nampaknya apabila malas mengambil tempat dihati. Wahhhahaha...

Oke, sebenarnya aku terpanggil untuk buat entry yang bertajuk seperti di atas tu sebab rasanya aku macam dah menipu pulak walaupun niat sebenarnya tak macam tu. Jadi aku perlu perbetulkan semula semuanya supaya tidak berlaku lagi sebarang salah faham, juga nak membetulkan kembali kenyataan aku tu ye.

Ianya pasal entry semalam Tak tahan, dah rindu sangat!! Mula2, aku suka-suka je balas komen Cikgu Ma camni... 


Tapi rupanya ramai dah salah anggap dan percaya bulat2 komen aku tu. Haihhh, aku ni kadang suka melawak tapi cara melawak tu tak kena tempatnya pulak! 

Sebenarnya, gambar yang dukong Amni tu memang aku pun! Ya, memang tak syak lagi. Jadi aku nak mintak maaflah kepada Cikgu Ma, Elih, Kak Tiha dan Yana. Rasanya lepas ni takda sapa2 dah kot nak tengok muka  sebenar aku ni....ekeke kan Fikhri?

Sila abaikan muka monyok Amni dan tumpukan pada muka aku! Haha
Nah, ni muka aku betul2 punya seketul aku tepek. Sila cam elok2.... kot2 nanti terselisih bahu tak kenal pulak. Lagi2 Cikgu Ma tu satu daerah ja kita ni... mana tau kot2 terserempak kat pekan SIKney. Jangan tak perasan pulak muka ni noh! Hehe

#Banyaknya 'hutang' aku dengan korang! Hutang komen. Sat-satgi aku pi komen k. 

13 comments:

  1. loh..ni ke rupa puan niza????

    ReplyDelete
  2. hehe..saya x baca pun komen tu...no hal...=)

    ReplyDelete
  3. K.niza..sila byr hutang..ahaha..owh dah mmg akak lah eyh..cun seyh..sejuk mata memandang..ada darah chinese ke apa kak?

    ReplyDelete
  4. la...comei nyer..budak tu la...pipi tu teramatla minta di cubit

    ReplyDelete
  5. yana: dlm gmbr je mcm chinese..klu tgk real mcm ank keling. kih3

    ReplyDelete
  6. akk dh mmg rasa tu niza sbb penah tgk gambak kok hiang ritu belain sket..hahah, terkena jugak..aii budak tiut tu siyes jee..geremm :)

    ReplyDelete
  7. jap nk gi scan gamba ni huhu

    ReplyDelete
  8. baby tu nak sama muka plak dgn kak niza...pipi labuh...nak cubit je rase

    ReplyDelete
  9. eh,dengan pengakuan akak ni lagi lah ramai nk stalk akak..jage2 nnti pegi syoping mol ade lah yang nak begambo ngan akak..retis katekan.haha

    ReplyDelete
  10. @Kak Tiha: kt sy tak geram ke kak? kui3

    @Xila: buh dlm frame sekali tau! haha

    @niesa: muka sama? kira anak la ni...anak sedara. geram kn tgk dia.

    @Fikh: bini org ni fik. nak kena sekeh kpla ka?? huhu

    ReplyDelete
  11. Dah agak dah tadi..mesti puan Niza ni..hehe..geramnye tgk pipi dak comei tu...

    ReplyDelete
  12. wewit kak...cun lagiiiiii.hahah.
    baby tu comel sgttt..grrr

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D