12.2.12

Jom karoks kat blog aku..meh la!!



Oke, malam ni takyah pi karok kat luaq dah... sebab apa? sebab buang duit, buang minyak keta/moto, buang minyak wangi nak semboq kat celah2, buang masa ja dan banyak lagi jenis2 buang. Semua 'buang' yang disebut tu adalah antara sifat2 yang suka membaziaq! Tau apa dia tu membaziaq? pi gugel tengok....konpem tak jumpak. Kedah staii la..apa daa!! "Kedah Maju 2010" #Tetiba... kempen dah abih pun.

Oke, sebab apa aku kata takyah pi karoks kat luaq? Sebab kat blog aku pun boleh karok laa. Pi ambik mic memasing, pastu cucuk ja kat laptop angpa.... haa, tekan tang play tu teruih bulih nyanyi. Kan?? mudah sangat pun takmau. Free. Cuma bayaq duit karan dengan brokben memasing ja pon. Kui3

Eh, jom la karoks...lagu aku masa form3 dulu ni. Gila syok masa ni baqhanggg... kenangan mengusik jiwa sungguh aihhh.




Sebenarnya, ni entry untuk Zarul. Zarul Umbrella tu la. Sebab petang tadi aku follow blog dia..pastu abam Zarul follow aku balik...sangat friendly orangnya. Siap komeng2 lagi. Huhu..terharu aku, retis mai komen. 

Aku tau pasal kewujudan blog Zarul ni pun sebab ternampak entry Kak Tiha pasal Zarul follow blog dia, aku pun cepat2 la pi terjanggg!! eh? silap.... terjaHH! Hehe.. Nampak menarik aku pun follow la. Sweet kan main follow2 dengan ikhlas ni. 


Palagi weh, pi la jenguk tengok blog zarulumbrella.com...tanya2 habaq abam Zarul ka, Sihat ka dak, makan ka dakgi....nak mintak CD karok Ramalanku Benar Belaka pun ada...oke, yang pasal CD tu aku cakap muhong. Jangan dok pi tuntut tak tentu pasai plak satgi. 

Eh, hai! abam Zarul. Mekasih naa.. O..* (kenyit mata tuuu) Hahaha

14 comments:

  1. ni abang zarul datang nak karoks..wahh dia dah follow blog hang..nice :)

    ReplyDelete
  2. Untung arr hahaha :D nak karoks lu lah..

    ReplyDelete
  3. nak pi jugak..kot2 dapat autograf...

    ReplyDelete
  4. umbrella ehhh... ade lagu av sy tp mcm dh lupa...
    isabella kot...huhu marah dia satgi!! ;p

    ReplyDelete
  5. zarul vocalis tu ke????

    waaahhhh ak mnat gila kot umbrella.
    (alamak, xleh play lak vid tu. tenet down. xpe la, karok sndiri2 je a nmpknya. haha)

    ReplyDelete
  6. la susah2 jer..wat entry khas utk blog saya..tima kasih daun keladi naa..esok lusa meh singgah lagi naa
    p/s suka baca blog kamu pasai dok ada slang utagha..

    p/s/s jangan dok membaziaq na hahaha

    ReplyDelete
  7. jom2 karok.....lame x pekene wali band ni...hahaha

    singgah2 la sini :)

    ReplyDelete
  8. minat sangat lagu2 kump umbrella... best..jiwang.. :)

    ReplyDelete
  9. wah...retis tu...
    Minat dengan lagu dia ramalanku benar belaka tu..Best...

    ReplyDelete
  10. tudiaaaa aih..bukan nk komen entri..nk komen header tu... suwit sgt aih... hehe

    ReplyDelete
  11. ramalanku benar belaka lagu time frust menonggeng tu kak

    ReplyDelete
  12. suare tak best nak karoks guane...

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D