22.2.12

Masa untuk "Main Prem ki Deewani Hoon"


Mujur harini aku terbaca sokabaq...itupun mujur oke! Makna kata dah lama la aku tak baca sokabar tu. Hehe...tapi tak baca sangat pun, selak2 ja tengok intisari rancangan dengan teka silangkata. Itu je kegemaran aku.

Tertengok kat intisari rancangan tu ada citer hindustan best malam ni. Lama kot tak layan hindustan.  Paling aku suka citer hindustan citer ni je "Main Prem ki Deewani Hoon".  

Oke malam ni takmo kecek banyak. Dok standby dah depan tv2 ni nak tengok Kareena dengan Hrithik menyanyi, menari, bercinta dan lalala.




#Suka lagu nih!

12 comments:

  1. aku tgk bola huhu walaupun malaysia dah kena 4 0 tapi tetap setia

    ReplyDelete
  2. beh nyoo..baru2 ni akak layan ceto i hate lurve story..pelakon tak kenai sekok habuk..tp best la pulak tunggu sampai ke sut..tgk hindustan ni asik nk nangis jek..sensetip

    ReplyDelete
  3. sorry abg lbt singgah ..bz skit

    ReplyDelete
  4. tengah tengok ni kak
    hahahah

    ReplyDelete
  5. Tengah tengok sekarang ni...
    macammana ler si sanjana nanti yek nak pilih prem kumar ngan prem kishen..huhuhuhuhu...
    sambil bw

    ReplyDelete
  6. ala..lupa la main ne dkt tv2..syok lepak dgn kawan2x tadi!...ish ish ish....

    tapi,eca lebih suka ceta hirthik roshan dengan rani+kareena..apa ke tajuk tu,dah lupa tetiba....tapi best..especially part dorang menyanyi lagu2 hindi yg popular tue....

    ReplyDelete
  7. hah!!
    ceq pon spesies suka lyan bollywood nih!
    ehek!
    tp x suka wtak hritik lam cter nih..ngade lebeh...ahahaah

    ReplyDelete
  8. kite tak brape nak layan bollywood. hahaha :p

    ReplyDelete
  9. owh yg ni dinamakan prem tu... ingat pebenda td... speaker takdak x leh nak dengak...

    ReplyDelete
  10. suke jugaq lagu tu, dari zaman sekolah, hehehe~~

    ReplyDelete
  11. dah lama tak layan citer gini..

    nangis tak?

    ReplyDelete
  12. kemain nangis kak...smpi tertido time iklan. bila terjaga..laaa, dah abihhhh. takdan nk tgk ending dia...perass tonggeng2 sy. hehe

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D