9.2.12

Melampau la pulak!




Kisah kak siah dengan nasi lemak dia memang asyik jadi bahan je untuk entri aku. Asal ada apa2 je yang tak kena atau yang menarik pasal kak siah mesti ada entri khas punya.

Tapi tak sangka pulak, nama kak siah menjadi sebutan. Sampai ada yang menggugel sebab nak cari kak siah. Cuma macam tak elok la pulak cara orang cari kak siah tu... Ishh3 takkan kot!! Agak2 la kalau nak cari kak siah pun tapi taip la elok2 bahasa tu.. Tak baik tau!! Haih, bawak2 la bertobat pada sesapa yang cari kak siah tu.

Tapi aku rasa bukan kak siah jual nasi lemak tu dia cari. Kak siah tengah buat Umrah kot sekarang ni... dah lama tak meniaga. Ada la bulan lepas dia bagitahu aku, bulan 2 nak pi buat umrah. Agaknya dia cari kak siah lain ni, tapi hanya kerana sorang kak siah buat onar, habis kesemua kak siah yang lain. Boleh pakai dak ayat ni?

Tak caya cer tengok ni!! Yang bawah tu!!




Korang pikir apa? Macam2 tafsiran boleh buat ni. Main guli kah? Main lompat katak? Hrmm..mungkin main masak2!! kan??

Tu lagi satu.. apakehal la cari gam salotape kat blog aku nih? susah2 je. Pi jelah cari kat kedai nuu! Huh, tak paham betul. Takkan gam dgn salotape pun tak kenal... nak kena gugel jugak?? ish3



21 comments:

  1. aik akak mesti rembat gam selotep kt ofis ni...entah2 bos akak yang gugel..haha

    ReplyDelete
  2. sian kak siah~
    tp napenye bendera merah jejoin skali?? hiks

    ReplyDelete
  3. fik - akk siap beli guna duit sendiri ada kot! kupit hangit la bos tu nak hulur duit dia.. kih3

    Xila - haha...byk jenis bendera tu..

    ReplyDelete
  4. Patutlah gam salotape tak jumpa, rupanya dlm blog Niza ni hah..:P

    Pasal kak siah tu, positif thinking je lhah..main masak2 kot haha

    ReplyDelete
  5. cari gam salotap kat guggel tu lawak kak..hahah

    ReplyDelete
  6. men kawen2 lah cam kecik2 dlu haha

    ReplyDelete
  7. dia baru dgr perkataan salotape kot..confuse..google la. ahaa

    ReplyDelete
  8. bontot bisul pun ada..heheheh

    ReplyDelete
  9. haha,,adei..mcm2 keyword yg kuar.. terkadang leh gelak sensorang dibuatnyer..

    ReplyDelete
  10. kot2 akak adejual gam salotape kot

    keh keh keh

    ReplyDelete
  11. bende2 mcm ni selalu je jadi carian manusia hahaha

    ReplyDelete
  12. haha..sengal habis kn yg cri salotape tu..punya la aku gelak trbahak2..

    ReplyDelete
  13. sian kak siah...ajak main masak nasik lemak je lah kan :)

    ReplyDelete
  14. nak men ape plak ngn kak siah ni?hmm..aku tak pernah buat carian cenggitu.aku cari main ngn neelofa je..men guli2

    ReplyDelete
  15. hahahahaha akk ni buat lawak lah.hahahaha

    ReplyDelete
  16. harap2 kak siah brubah bila blk dr umrah nanti hehe..joke jer

    ReplyDelete
  17. hahahhaa.. macam2 keyword nieh kann

    ReplyDelete
  18. tak semua cari yg tak bagus....ada jgk tuh yg cari pahala sunat.

    ReplyDelete
  19. kelakau kadang2 melihat ada insan yang suka cari maklumat2 yang tak terpikir ..hahha

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D