13.2.12

Penat ternganga



Hari ni aku macam robot lagi. Bezanya robot kalau penat tak pengsan tapi aku hampir nak pitam. Pagi2 takyah dah PT Abdol weh, tak payah susah berlari2 kat parade square, dalam opis dah cukup untuk basahkan ketiak walaupun aircond kat opis sejuk tahap Genting Highland. 

Bontot takdan kejap nak lekat kat kerusi. Berjalan kena laju2 macam latihan Jalan Laju 15km. Takdan nak tarik nafas...penat nak mapohhh!

Lunch tengahari pun tak sanggup nak keluar, tak mampu lagi dah. Asyik dok nampak surau je, tak sabar nak bersandar kat dinding surau yang sejuk tu... nak rehat, alang2 baring terus lahhh!

Bayangkanlah!!

Tapi tu cerita pagi tadi.... untuk petang ni aku jadi burung. Bebas berterbangan. Err...jap2, nak pilih burung apa ni nak jadi ni? Kalau jadi burung merak memanglah cantik tapi macam berat la sayap dia tu. Penat jugak nanti. 

Haa! jadi burung walit jelah.....walit gold!! bhahaha... 

13 comments:

  1. hehe nice random story. kenapa boleh penat sampai tahap seperti itu skali?

    ReplyDelete
  2. burung walit tu macam mana kah? letak gambaq sikit kak. haha.

    singgah dr blog abdol.

    ReplyDelete
  3. jadi burung ostrich je la kak oi..

    ReplyDelete
  4. betui2..burung ostrich takpun burung puyuh atopon enggeri bed..hins2 :)

    ReplyDelete
  5. jgn jadi burung walit..asik kena tipu dgn bunyi burung dari rakaman je! hehe..

    ReplyDelete
  6. b0leh cepat kurus cmni
    hehehe



    psttt header baru..wiwit!

    ReplyDelete
  7. @RTP Farra: kenapa eh? sbb kita ada bosss yang suka bagi arahan tak henti2. hehe

    @Anis: akk pun tgk iklan kat tb jew...haha

    ReplyDelete
  8. bersakit2 dahulu..
    bersenang senang kemudian..:)

    ReplyDelete
  9. err burung walit tu lagu mana rupa nya

    ReplyDelete
  10. tak apalah kan berjalan itu bagus untuk kesihatan hehehe

    ReplyDelete
  11. burung apa??? burung murai...burung apa???? burung murai...burung apa??? erkkk

    ReplyDelete
  12. penat betul tu kak...


    mesti bos syg lebih kan..?

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D