22.2.12

Perasaan bila dengar kawan.....

mengandung!

Cemburu tapi takla sampai nak dengki2 bagai. Sedih, aku jugak ketinggalan. Malu, taktau nak tunjuk reaksi yang macam mana.

Ada satu komen dari entri INI. Komen yang sangat menarik perhatian aku.



Haa..kan??

Dan tahniah la pada kawan2 aku yang baru mengandung.... Amoi, Bunga Sakuraz, Ana, Kak Ana  dan opismet aku, Fauzi...bukan dia tapi bini dia laa. Hehe.

Tapi tak apa...ada dua orang lagi geng dengan aku. Geng tiga serangkai....pulun joms! haha 

#sekarang mood ceria :D

16 comments:

  1. ceria selalu...jgn stress memikir masalah ini..

    ReplyDelete
  2. senyum n berdoa selalu...ad rezeki..
    insyallah

    =)

    ReplyDelete
  3. betul komen L tu. sbb anak adalah t/jwb.

    *sampai ada yg kata akak takmo anak sbb nampak rileks & cool. Prinsip akak, Allah lebih tau apa yg terbaik utk tiap hamba-Nya. kalau ini yg terbaik..senangkan hati!

    ReplyDelete
  4. komen yg bernas tu.. sejuk hati mendengarnya... :)
    ..akk ada anak dah, lalala (anak kucin :p )..

    ReplyDelete
  5. elin sentiasa dokan yg terbaik untuk kamu :)

    ReplyDelete
  6. alahai nicenya words dia..setuju sangat..tak pernah terpikir benda tu selama ni..apa pun yana doa k.niza akan ada rezeki juga nnti..insyaallah..:)

    ReplyDelete
  7. sabar k...sometimes,things we look as if it's random but actually,it's all part of the big plan! :D

    ReplyDelete
  8. InsyaAllah ada rezeki juga nanti.Jangan putus berdoa, sambil2 tu teruska usaha....

    ReplyDelete
  9. insyaAllah ada rezeki tu suatu hari nanti..banyak2kan bersabar ye kak :)

    ReplyDelete
  10. komen pemberi semangat tu..betul cakap dia..

    ReplyDelete
  11. usaha la untuk anak mengikut segala kaedah yang Islam anjurkan..Allah tu maha pemurah

    ReplyDelete
  12. akak pun berperasaan begitu.... tahniah utk mereka... tpi dlm hati cemburu & sedih.. :(

    ReplyDelete
  13. sy kalo bleh nk anak cpt jgk..tggu kwen ntah bile wuuuuu

    ReplyDelete
  14. sabaq je la kak...insyallah, La yukallifullahu nafsan illa wus'aha..
    allah tak kan bebankan sesuatu di luar kemampuan kita...yang penting sabar, doa dan usaha -=)

    ReplyDelete
  15. ye ke mcmtu? ada anak... xade anak... masing2 ada keistimewaan masing2 kan???

    ReplyDelete
  16. usaha berterusan..doa dan tawakal...dun give up ...feel free and no stress...chaiyokkk

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D