15.2.12

Sangat Menggiurkan







Amacam? Terlioq dak??
Err...pernah dak makan asam boi macam ni??
Kalau tak pernah cuba lagi, baik pi try laa!!

24 comments:

  1. wah... kembang pipi is~
    xmasyem ke?

    ReplyDelete
  2. masam tu yg sedap tapi bila makan dgn asam ni..rasa dia masam2 manis. dap oo.

    ReplyDelete
  3. pernah..pernah..terlioq dah ni..
    kadang-kadang buat air asam boi campur limau kasturi..sodap..

    ReplyDelete
  4. gulp.. terasa gkla di kerongkong ni..huhu

    ReplyDelete
  5. eh jap..xkan lah tgh mengidam kot.. jeng3

    ReplyDelete
  6. haha..slalu zaman skola2 ade buat gini..kantin pulak jual bnde tak pekdah ni.tak sangke kat smenanjung pun ade.igt kt sabah je ade gejala mkn asam boi ngn limau ni..

    ReplyDelete
  7. azzah: kan? tgk pun dh terlioq.

    Abdoi: mengidam apanya? baru nak bawak turun bendera ni..kih3

    Fik: eh, kat kantin sekolah pun ada jual? teruk sgt kottt..haha. kat semenanjung ni xda la pulak smpi ke kantin sekulah.

    ReplyDelete
  8. adoii..terliurnya... huhuhuhu.... xleh tgk lama2 satgi ngidam.. :)

    ReplyDelete
  9. uish..tak penah mkn camtu pun.
    tengok je dah terasa kemasamannya.

    ReplyDelete
  10. pestime nengoknye.....kagum!!
    xsuke limau nipis ;p

    ReplyDelete
  11. *telan ayaq liur...


    sedapnye...!!!

    ReplyDelete
  12. tengok pn kecur airliur. masam x? haha

    ReplyDelete
  13. pernah..ada rse lmk2 skit kan..sdp2

    ReplyDelete
  14. kemain lagi ada rasa lemak2... :)
    dulu selalu layan skrg tk berapa nk jalan..ske tonyoh kat rambut je heheh

    ReplyDelete
  15. nmpak mcm sedap je.hehheeee

    ReplyDelete
  16. terliuq~~~~ eh, da pukul 2pg, apsal lapar da? hmm

    ReplyDelete
  17. Pernah makan asam boi mcm ni..mmg sgt mengiurkan..

    ReplyDelete
  18. umang aihh...masyam nyer

    ReplyDelete
  19. akak suka makan macam tu je..cicah dengan kicap pun selalu jugak..ramai yang kata akak kuat makan buah yang masam tu pasal susah nak lekat(mengandung) tapi seminggu sekali paling kurang mesti nak asam jugak..dari zaman gadis2 lagi dah macam tu..
    tapi kesan nya sekarang gigi terhakis sikit...kalau pi cek gigi itu la yang doktor dok pesan,jangan makan buah yang masam2 ye...
    angguk je..balik umah singgah kedai beli buah limau ni setengah kilo.muahahahah

    ReplyDelete
  20. kembang pipi tgk gambaq..penah makan dulu2, lama dah tak merasa ni. blk satgi nk p beli asam ko la..

    ReplyDelete
  21. fuhhh..telan liur sesajer..huhu

    ReplyDelete
  22. euwwww...
    meremang ni kak terbayang2.
    tak masam keee -.-
    jangan selalu kak.

    ReplyDelete
  23. memang mengiurkan huhuhuhuhu....

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D