15.2.12

Wordless Wednesday - Ouch!






Tak perasan langsung masa sarungkan stokin pagi tadi. Patut sejuk je 2 jari kaki tu. Sungguh mengasihankan!


# Kalau tolak kat bundle ni...terima tak???

25 comments:

  1. hehheheh apa sudah jadikkkk???

    nih slh amik ker? atau pg tadi dah lambat g kerja..hehehhe lepas nih kena campak terus dlm tong sampah..kang terpakai balik lgi payah..
    have a nice day dear :)

    ReplyDelete
  2. kah3...malu woo!! bulih tak sedar lgsg.

    tu pun kawan tegoq..."awat kaki hang tu?"

    ReplyDelete
  3. ibu jari tu plak nmpak seksi..terbelah tepi

    ReplyDelete
  4. Kelakarlah Niza ni haha :D ni boleh dlm kategori FAILED ni...jaga2 nanti ada org ambil sbg koleksi gambar failed pulak lol...:P

    ReplyDelete
  5. Mcm ne leh tak pasan nie! Adehh!

    ReplyDelete
  6. kesian kat jari kaki tu..:)

    ReplyDelete
  7. sungguh mengasyikkan...cute lak tu :)

    ReplyDelete
  8. eeiyss folo sini n amik jadiks beloglis~
    unt eratkan lagi ukhwah sesama beloger... hoho

    ReplyDelete
  9. tu dia kak....seksi la..hehe

    ReplyDelete
  10. eh bundle amik ni...unik ni fesyen baru ni,Jepun /Korea tgh 'in' sekarang ni nih..wakakaka

    ReplyDelete
  11. buat masuk muzium la...haha jokes ok

    ReplyDelete
  12. kahkahkah..

    sampai tak perasan ya niza!
    seksi..stokin terbelah..^__^

    ReplyDelete
  13. ahahahahah...
    bc sgt tuh...sampai xperasan kn? he3

    ReplyDelete
  14. ni mesti kes terus sarung jer ke kaki..hehe.

    ReplyDelete
  15. amboi kak..tu pon da tak perasan.
    hahaha

    ReplyDelete
  16. kaki sapa nie,hangus ka apa

    segan betol tgk stokin tue,mintak-mintak lah beli lain..errr

    ReplyDelete
  17. la..
    awat jadi macam ni..??banyak masalah ka??muahahahh

    ReplyDelete
  18. pejadahnye stail baru....~

    ReplyDelete
  19. tak tahan nk gelak..mintak maap no..hehehe. sungguh kasihaninya pun..

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D