18.3.12

Aduhh! bikin gugur jantung gue




Pening tengok keywords tu. Niza mana gamaknya dia cari tu. Yang pasti bukan aku sorang je bernama Niza. Huhu. Pasal cerita lucah cikgu niza tu mungkin dapat dari entri Suatu Masa Dulu. Tapi mana ada cerita lucah dalam entry tu. Gila apa... gaya dah solehah, mati aku kena kecam kalau ada cerita lucah selit kat dalam entri tu. 

Keh3. Apa2 jelah nak oiii.

10 comments:

  1. hahaha niza lain tu..tapi tersearch kuar blog akak..muahaa^^

    ReplyDelete
  2. hahaha maksudnya blog ni blog blueee ke?kahkahkah XD

    ReplyDelete
  3. niza di cabul??...nak kena tembak ka apa depa ni..ganaz2 keyword kat blog niza..theeheh :)

    ReplyDelete
  4. huhu, xper L pcya tu bukan kak niza... huuu...

    ReplyDelete
  5. uikk boleh lak ke blog ni ..sebab ada dekat2 niza tu kan.. hehehe

    ReplyDelete
  6. ahaha bunguks nya keyword..siapa la rajin nak mencari benda2 mcm tu..holoh2..

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D