9.3.12

Cirit' birit's



Moi sup, sedap tapi masam2 sikit rasanya. Adakah moi sup kak wan ni yang buat aku ciriiiits je hari ni? Ciss!


#Mood broadband kelaut sejak 2,3 malam ni. Nak berlenggang kangkung ke blog kawan2 pun tak boleh. Lembab macam shifud vavi tau..pedap ceq!


Published with Blogger-droid v2.0.2

18 comments:

  1. sedapnyer moi sup... sok nak makan jugakla

    ReplyDelete
  2. nampak macam sedap je ne kak.....resepi please :D

    ReplyDelete
  3. eeiys: buat, jgn tak buat.

    eca: ni kat kedai mkn eca..:-)

    ReplyDelete
  4. masa skolah suka makan moi sup kat bangunan ukir aloq staq..best..tambah2 laksa

    ReplyDelete
  5. normal kalau guna berok tu mmg link lembab. mcm berjalan kaki dari johor ke Perlis kot!! ha3

    ReplyDelete
  6. akk first time bc title entry ingatkan biskut sedap apa la smlm..upenye cirit birit..try klik,page not found..pg ni baru timboi..buboq ropanya, awat masam..perah limau ka ???

    ReplyDelete
  7. entah kak, tapi rasanya mmg masam. Masam tapi sedap.

    ReplyDelete
  8. Wahh! nampak sodap jak sup ni slurrppp :) sabarlah Niza k..nanti2 eloklah line tu

    ReplyDelete
  9. perut niza tak tahan dengan masam2 kot..

    ReplyDelete
  10. mmm....sedap nyer...

    nape boleh cirit birit ni?salah makan leteww...hehe... good luck dalam toilet!haha XD

    ReplyDelete
  11. dh lar tak makan lg..grrrr
    lapaq aih

    ReplyDelete
  12. never heard before..english sikit ya..hehe

    apa tu? mcm bubur nasi je.

    ReplyDelete
  13. dekat hostel rajin buat.selalu gak makan.haha

    ReplyDelete
  14. tak pe lah sekali sekala lenggang kangkung

    ReplyDelete
  15. amendeee la salahkan makanan...hehehe....

    ReplyDelete
  16. uwahhh..nampak menyelerakan tp sampai buat cirit tu bahaya tu kak..nasi semalam ke apa..hehe

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D