22.3.12

Dukacita ya amat's




Adalah dengan ini dimaklumkan bahawa pengjoinan aku dalam kontest mata duitan LIMA RIBU tu tidak diterima oleh pihak penganjur. Maknakata aku TIDAK LAYAK. Huhu! Berlari-lari sambil tutup muka masuk jamban, menangis konon. Huwaaaaa! peras tonggeng-tonggeng. Jadiiilah tobat dah kot. Haha.

Jangan dok mai tuntut kat aku cendoi pulut ka, abc ka, laici kang ka... apatah lagi duit. Limakupang pun takdak. Sekian, terima kasihan kat aku wehh! 

Apapun, ucapan tahniah kepada 100 blogger yang terpilih. Eh, Elih pun ada lah dalam senarai tu. Nanti nak slotoq dengan elih la =B


#Kahkahkah

18 comments:

  1. apa ni kak? saya dh ketinggalan banyak benda ni.huaaaaa

    ReplyDelete
  2. la nape lak tak terpilih..bukan ke niza join awal dah ke...tak pa lah bukan rezeki kat situ kot kan ..sabo ey :)

    ReplyDelete
  3. @rara: takpa tak penting pun..jaga baby dlm perut tu elok2 eh.

    @Kak tiha: sy tak kisah pun. saja suka2 je kak..haha

    ReplyDelete
  4. aku x layak rasa nya nk join tu pasal aku x anta penyertaan

    ReplyDelete
  5. alorh kak..

    baru nk slotoq2 ngn kak kalo berjaya masuk..

    kehkehkeh..

    ReplyDelete
  6. alala.xde rezeki ke kak?.xpe,,,nnti ada rezeki lain pula menyusul :)

    eca terpilih,alhamdulillah.nnti kita bgi2 rezeki ye.heehee

    ReplyDelete
  7. contest apa ni kak?nak cekiout ni..

    ReplyDelete
  8. takpe..lain kali cuba lagi..

    ReplyDelete
  9. niza tak solat hajat kot??
    ^___^

    ReplyDelete
  10. akak lmbt sikit ke lmbt bnyk tu?sian akak..xpe la..xde rezeki letew..

    ReplyDelete
  11. arep x try masok pon..x berani..huhuh~

    ReplyDelete
  12. lek je.. berbloglah untuk suka2. hehehheh.

    ReplyDelete
  13. takpe2 cuba lagi nanti k kak :)

    ReplyDelete
  14. takpe sis.usaha lagi dilain masa ye^^ be cool..

    ReplyDelete
  15. hahaha relaxxx sudeyyy...kk,nanti i buatkan competition yang offer 10k pulak...rupiah.. XD

    ReplyDelete
  16. alah kak,xpe.watlek je.
    en.abam mesti bole bg punya 5k tu
    haha

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D