8.3.12

Eh, Hari ni hari istimewa laa..


Assalamualaikum, selamat pagi kawan-kawan wanita ku. Wanita sahaja oke.. sebab hari ni hari istimewa kitorang.



Selamat Hari Wanita!!
Kepada semua kawan-kawan wanita ku..



Oke, itu je nak cakap :) Jom sambung buat kerja, sebab takda cuti khas untuk Hari Wanita. Kan bagus kalau setiap 8 Mac adakan cuti untuk hari wanita ni. Kedekut betoi. :P



#Aku ni asyik nak cuti je, apa kenaaaalahh!

13 comments:

  1. ha3.. nk cuti ker. hantar surat dkt pm minta cuti umum utk hari ni

    ReplyDelete
  2. Negara kita dah mewah cuti umum..mmg tak dpt le..
    Kecuali niza jd PM!

    ReplyDelete
  3. mntk cuti dr suami je la...suh dia buat kje umh lak..hehee

    ReplyDelete
  4. akak pn tk sedar hari ni hari wanita..nak wish jugak lah nanti
    :)

    ReplyDelete
  5. selamat hari wanita untuk semua wanita....

    ReplyDelete
  6. hari surirumah takde ke...:P

    ReplyDelete
  7. Spontaneous Thursday..(",)..
    Selamat Hari Wanita Sedunia... :)

    ReplyDelete
  8. selamat hari wanita jgk sis.. :)

    ReplyDelete
  9. selamat hari wanita kak niza :)

    ReplyDelete
  10. wanita seluruh dunia ku ingin kau tahu ooooo

    eh eh leh nyanyi plak..

    selamat hari wanita

    ReplyDelete
  11. saya masih gadis..hahaha

    ReplyDelete
  12. selamat hari wanita kak comei..
    ada org lelaki tanya dah hari lelaki nya bila?ahahhaaha

    ReplyDelete
  13. happy international women's day. ^^ semoga selamat maju jaya sampai ke akhirnya.

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D