7.3.12

Kirim Doa




Alhamdulillah, selesai semuanya selepas hampir satu hari bersesak dekat LTAB Bayan Lepas. Masih terbayang wajah mama dengan matanya yang merah selepas kami bersalam dan berpeluk, sambil aku berbisik di telinga mama..."Doakan Niza dengan Udin dapat anak ye ma". Kemudian, mama jawab... "InsyaAllah, yang tu mama dah doa dah setiap hari, mungkin kat sana nanti Allah makbulkan, InsyaAllah. Jangan sedihh niza" Sebak! dengar mama cakap camtu....aku rasa, aku dah cukup berlagak cool dah masa tu tapi aku hanya mampu mengangguk. Dan aku nampak mata mama pun berair. ;( Sampai sekarang aku masih terbayangkan mama dan abah. Sedih... entah kenapa!

Semoga doa yang dikirim akan dimakbulkan oleh Allah dan semoga mama dan abah dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang mengerjakan ibadah umrah nanti. Amin.

9 comments:

  1. InsyaAllah :) Buat solat dhuha hari2, insyaAllah Allah dengar doa akak and doa mak akak :)

    ReplyDelete
  2. Insyaallah, terima kasih lisa :)

    ReplyDelete
  3. Semuga mereka selamat dan mudah urusan di sana hingga kembali nanti..dan moga doanya dimakbulkan aminn..Insya Allah :)

    ReplyDelete
  4. semoga selamat sampai disana&selamat pulang nnti..
    amin,harap dimakbulkan..hee

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah dapat jejak ke sana. semoga doa kalian semua termakbul! Insha-Allah!

    ReplyDelete
  6. insyaallah dimakbulkan

    ReplyDelete
  7. doa yg sama akak kirim kat mak akak aritu..

    *moga mama & abah niza tu dikurniakan kesihatan & dipermudahkan urusan kat sana..

    ReplyDelete
  8. sy pon turut berdoa untuk tuan blog juga

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D