16.3.12

Misteri bertopeng!




Kenapa agaknya aku pakai topeng dok dalam rumah? sapa bulih teka??
Esoklah baru aku cerita.. .malam ni aku kecapetan ya bangat! (ya bangat??)
Orang indon pun tak reti cakap macam aku tau..Huks!

11 comments:

  1. bau kentut siapa donggg :)

    ReplyDelete
  2. ni niza lah ya?? hehe..

    meh akak teka..sbb rumah awak baru kena fogging. kann??

    ..bkn kecapetan, tapi kecapek'an..mbak niza!

    ReplyDelete
  3. pakai topeng [un nampak cantiknyer..

    hehehehehe

    ha,sebab lepas cat rumah kot..hehehe

    ReplyDelete
  4. haaaaa...mesti masuk area kawasan kuat kentut nih...

    ReplyDelete
  5. nafas berbau. kena cover. takut malu kat org. hehehe...

    ReplyDelete
  6. mesti takut jangkitan H1N1 nih

    ReplyDelete
  7. kek ninja saja hehehe
    http://insanicita.blogspot.com/2012/03/cerita-baru-ke-jakarta_16.html

    ReplyDelete
  8. mesti mengemas umah ni...

    hmm... tak pe la... tunggu sambungan je la...

    +++++

    jom kunjung blog saya. harap ade hubungan dua hala dari gang-gang gerila penulisan kreatif ni...
    dengan rendah diri dan rendah hati, mengundang tuan/puan ke blog saya. tinggal2kan lah jejak atau komen di mana-mana

    http://thetimelines2u.blogspot.com/2012/03/soledad.html


    zul a.k.a sam banjamin
    (pengasas gerila penulisan kreatif)

    ReplyDelete
  9. puasa kan... hihi. tahan makan.. haha

    ReplyDelete
  10. saje nk pakai sebab nk wt teka teki utk blogger kn??haha

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D