13.3.12

Salam Takziah


Aku percaya, ada antara kita yang turut menangis, sebak, sedih, marah, geram apabila mengetahui perkara sebenar yang telah terjadi kepada adik Nurul Nadira., 5 tahun. Kekejaman yang tak sepatutnya berlaku terhadap kanak-kanak yang tak berdosa apa-apa. Tak terlintas langsung kat kepala aku ni, apa yang telah Dirang lakukan sehingga dia di bunuh dan di bakar!


Walau apapun, perkara telah berlaku. Hanya tangan saja yang boleh kita tadahkan dan berdoa, semoga pembunuh kanak-kanak ini takkan terlepas dari menerima hukuman yang lebih berat!! Dan sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah, semoga dia tenang di sana. Amin


11 comments:

  1. al fatihah untuk arwah..
    manusia makin kejam..bunuh orang mcm sembelih ayam jer..

    ReplyDelete
  2. al-fatihah buat arwah

    ReplyDelete
  3. tekejut aku dgr berita ni malam tadi

    Al Fatihah

    ReplyDelete
  4. al fatihah utk adik nurul nadira..


    sedihnya bila manusia semakin hari..semakin kejam..

    ReplyDelete
  5. lepas ni jgn lah ada org yg cuai lagi..kadang2 mak ayah pun duk leka je bab2 ni, ambik iktibarlah kisah nurin dulu..protect la anak2 anda..penjenayah kalu lepas kat dunia..kat akhirat lum tentu lagi...harap dapat tangkap la barua tu..geram sungguh..namun semuanya telah ditakdirkan..al fatihah utk arwah

    ReplyDelete
  6. ini tahap moral masyarakat kite lepas lebih 50 tahun merdeka?sedih....sedihh

    ReplyDelete
  7. ala xtau cite...huhu..tapi sian nye budak ni.

    ReplyDelete
  8. Sedih & sayu...
    Al-Fatihah buat adik Nurul Nadira..

    ReplyDelete
  9. aku tatau manusia zaman sekarang, mati-bunuh-bunuh diri dh macam takde pape lagi :(

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D