24.3.12

Sari berita penting!



Salam sayang malam buat semua. Semalam dan hari ni agak kebizian dengan aktiviti masak makan dan sembang rancak dengan family tercintam. Sungguh aku sangat gumbira pabila dapat bertemu dan dapat menjoyah di waktu petang sambil menyicah buah betik di bawah pohon pelam yang rendang dengan sepupu sepapat di kampung. Sehinggakan sanggup melupakan seketika blog yang juga kesayangam aku ini. Woahhhh! intro yang agak keterlaluam. Haha.

Oke. Serius. Malam ni takdak apa sangat nak cerita. Jadi nak tunjuk header baru kat atas nun. Sila dongakkan kepala memasing ya. Cantik dak? Lawa dak? Yang pasti ianya sangat menarikkkk pada pandangan akulah. Betoi? Betoi ka dakni? Huhu. Aku yang buat header tu jadi mestilah aku yang punya perasaan perasannnn je lebih tu kan? Haha!


Sebelum ni aku guna header ni tapi disebabkan aku ni jenih cepat cemuih jadi header tu akan sentiasa bertukaq tapi, tapi pasangan di sebelah tu takkan bertukaq. Tetap hat tu la sampai bila-bila pun tau. Cinta matiku wuuuuuuhuhu. Tapi header yang aku dah guna Insyaallah aku akan putar belitkan [???] balik bila-bila aku rasa nak pakai header tu nanti. Aku lebih suka letak header yang simple dan background tu haruslah gambaq laki bini yang kalau boleh takmo tayang muka sangatlah. Satgi orang cemuih plak tengok muka aku tu, kan? Huhu. 

Sekian, itu jelah sari berita penting. #Kahkahkah. Sori pada kawan-kawan semua, mana yang belum sempat aku bw dan komen tu. Insyaallah akan di qada pada hari-hari berikutnya..nahh? :P



#Dah siap tido kan laki, jadi bini bolehlah siapkan homework untuk hari nih!! Keh3

15 comments:

  1. hohoho dah tido kan laki eh?hahah bunyi dah mcm emak ngan anak pulak...kehkehkeh

    tapi kali ni punya header setailo dohh!seyes!

    ReplyDelete
  2. waw.... malming aja sob...http://insanicita.blogspot.com/2011/03/pulang-kuliah_03.html

    ReplyDelete
  3. bila agaknya header tu nk mengadap kot depan ??

    ReplyDelete
  4. sokong ckp khairul
    bila nak ngadap depan ni

    ReplyDelete
  5. ahahaha.. lawak la.. header brtukar x pe.. pasangan sebelah tu jangan bertukar.. ahahaha

    ReplyDelete
  6. baru kawin ke kak..hehe

    ReplyDelete
  7. cantik header baru... kreatif

    ReplyDelete
  8. header baru nampak! misteri betul header..sume tunjuk belakang2 je!eheheh

    ReplyDelete
  9. lawa header baru. macam ade kepak plak. hehe.

    ReplyDelete
  10. wewit...feeling bulan madu 24jam je kan letak header tu.haha cunnnn

    ReplyDelete
  11. oooo...tukaq header..lawa laa niza.. :)

    ReplyDelete
  12. kawen sekali lg pa.. huhu..=)

    jom tambah ilmu.=)
    sambungan ...
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/03/babi-puncanya.html

    ReplyDelete
  13. dlm process nk edit header gak nie..

    ReplyDelete
  14. romantik no tidoqkan laki..:)

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D