29.3.12

Ucapan terima kasih kepada Nuffnang


Alhamdulillah. Rezeki terus sambung menyambung nampaknya. Selepas hampir 3 minggu dua BE melekat kat blog aku dah pun menamatkan perkhidmatannya semalam...terima kasih `Celcom I love Music & Great Eastern: Life Assurance' dan jugak Nuffnang! 3 minggu paling lama melekat selama aku berblog. Tapi 2 hari sebelum tamatnya BE yang lama tu, sambung pulak dengan BE baru dari `Honda Hybrid Launch' yang dah 2 hari tertepek kat blog aku ni. Lawa betoi keta kala hijo tu, kala meghah pun hado...itam takdo! eh, pi la tengok. Tu dok gedik2 kat bawah ni ja. Klik banyak-banyak pun takpa. Ehehee. Apapun, mekacih! mekacih! mekacih Nuffnang. ilebiu poreber!!

#Tajuk tak agak-agak. :P

19 comments:

  1. Tahniah Niza, Nuffnang dengki dgn sy lah..tak pernah2 dpt BE skrg ni..cerai kang br tau hehe..

    ReplyDelete
  2. Salam ...tahniah bertambah rezeki.

    ReplyDelete
  3. saya langsung x paham kak natang nuff tu...main register ja...

    ReplyDelete
  4. waahhh ni mesti masyuk lebat ni..leh p belanja pizza ka nasik kandaq ka, briyani ka..pasemboq..jahat tak :D

    ReplyDelete
  5. BE tu amende? *buat muka comel yg sgt innocent*

    ReplyDelete
  6. emang udah rejeki non niza..
    syoknyee.

    *jazz hybrid color hijau tu mmg sgt menawan!

    ReplyDelete
  7. bila la nuffnnag nk bagi saya BE ni

    ReplyDelete
  8. alhamdulilah rezeki tu niza

    ReplyDelete
  9. Blurrr~ apakah BE tu??

    ReplyDelete
  10. kayalah..nak sikit boleh?haha

    ReplyDelete
  11. nuffnang bagi adiah arijadi lerr tu..hehehe

    ReplyDelete
  12. oh yang iklan2 tu BE ek?tak tau pulak..sedar2 duit naik tigeposen je..haha..ingatkn ade orang menabung kt nuff account saye..

    ReplyDelete
  13. tahniah kak.
    apa lg,kalau rezeki lebih,banje ahhhh

    ReplyDelete
  14. Tahniah..tak putus2 rezeki Nuffnang kasi...

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D