6.3.12

Waduh! Waduh! gimana nih??


Alhamdulillah, permulaannya bagus sekali pakk.... pagi yang menyeronokkan, menggembirakan dan teruja sekali apabila dapat ketemu kembali dengan kawan lama yang udah kembali ke kantor setelah sekian lamanya berkhidmat di perantauan sana.

Wahh, gumbiranya aku sehinggakan tetiba aja cara pertuturanku turut berubah sama sekali. Aduh, ngak boleh jadik nih. Ngak bisa rasanya walopun udah ku coba untuk menukar kembali pertuturanku. Namun ngak boleh pakk! Waduh..gimana ni? Gimana caranya bila telefon tiba2 aja mengeluarkan deringannya (apakah? huhu)... gimana harus ku menjawab kalo gayanya gini?? 

Ahh..tensiyon aku! Kok kalo gumbira, harus bertukar ya pertuturannya?? Kamu gitu ngak???


Errk? Ini je buah tangan bawak balik jauh2?
Hehehe... tak bersyukur namanya tu.


#Mood terlebih syok sebab esok cuti lagi satu hari...weehuuu! ada hal lohh. :P

12 comments:

  1. La....balik dari Lebanon tp nape ckp Indonesia? Heheheh...

    ReplyDelete
  2. ntahnya..ingat member balik dr indonesia tadi..
    ckp la lebanon! ^__^

    ReplyDelete
  3. a'ah kan?
    waduh2..gimana nih??

    hehe..saja je nk ckp indon tetiba.

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah mbak niza..lumayen banget itu hadiahnya..mendingan kok, loh mau apa lagikk..haihh berjangkit plok..kalau nggak mao, cer bagi kat gueh..orang indon sebut jugak ke "cer" hahah :D

    ReplyDelete
  5. wah..kak tihaaa! lagi terer dia cakap hendon..haha. byk tgk sinetron ni kak.

    ReplyDelete
  6. keh keh...terus leh ngomong indon yaaa..

    ReplyDelete
  7. ingatkan salah masuk blog tadi..heheh

    ReplyDelete
  8. alamak..camne leh tertukar setting pertuturan nie.. haha

    ReplyDelete
  9. salah negara ni.sepatutnya ckap lebanon..:)

    ReplyDelete
  10. kok kmu bisa berubah karakter gitew...

    ReplyDelete
  11. hahaha.. slah bahase nie.. ngomong jawo lo.. :-)

    ReplyDelete
  12. ahaha tak pasal2 speking indon..

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D