8.4.12

Akibat terpengaruh dengan iklan ni...



Kulit muka dah timbul bijik2 merah terutama kat dahi dan tulang pipi. Arghhh, sensitif betul kulit dengan produk2 gini. Rasanya baru seminggu pakai, itupun pakai masa kat tempat kerja je....pakai lepas solat, sehari sekali. Dah tahu tak sesuai tapi gatai jugak nak try sebab murah... sudahnya? #Tanggung sendiri

#Itulah, curang sangat dengan Maxi-Peel! (pon murah jugak :P)

11 comments:

  1. hahah olay poreber la kak :p

    ReplyDelete
  2. k.niza..kulit dah lawa tak payah pakai apa2 dah aih..:)..org kulit cantek ni memang kalau pakai apa2 cepat efek..macam sepupu yana haritu dia try pakai produk apa tah..sekali penuh jerawat naik..padahal muka dah licin putih gebu dah..bila stop baru muka kembali normal..hoho..tp kulit tembaga mcm yana pakai ar apa2 pun..tak lawo2 gak..hahaha

    ReplyDelete
  3. @Iqa: olay moley pun tokleh gop...:D

    @Yana: aloh, tgk gmbr meme napok comey yana..hehe..ce tgk real, tak supa langsung..huhu

    ReplyDelete
  4. sebaiknya g farmasi, diorang tau je nak sarankan ape.. maybe kulit muka niza ni sensitif.. hehe

    ella nak ajak ni, bersama-sama ella kat sini kempen mialiana

    ReplyDelete
  5. hehhehe.....no komen..
    gegurl puny area..aku tak nak campur..
    http://hanifidrus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Muka kakcik berparut macam kena demam campak gara2 Safi Rania Gold! :(

    ReplyDelete
  7. la ni pakai safi je...timbul sekali 8bijik!!! oemjayyyy ;p

    ReplyDelete
  8. sentai ngan beduk sejuk je..

    ReplyDelete
  9. akak serasi dengan menatang ni..koh3..menatang menak aihh..
    tp avon hang jangan, habeh muko jadi gatai..pasaipa tak taww..maxi peel brand apa?..mcm unfamiliar..cer hang snap pic nk tgk...rasa mcm nak teraii :)

    ReplyDelete
  10. akak pon terpedaya ke?puteh tak?haha

    err,mane ruangan bebel kt tepi tu?da buang ka?sori kak tak mnyempat nk online..bkn mogok..haha

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D