27.4.12

Aku ada masalah!


Sejak aku ada blog ni aku perasan yang aku ada satu masalah. Masalah yang sama. Masalah yang satu dan masalahnya ialah...cepat CEMUIH dengan rupa blog aku. Tengah dok pikir-pikir ni nak tukar template lagilah. Entah yang ke berapa puluh kali pon aku tak ingat dah. Heeeee..

5 comments:

  1. takde masalah..tukar jelah sampai penat. hahahaa!

    sbnrnya samala kita, cpt bosan. paling kurang..tukar header.

    ReplyDelete
  2. Samalah ngan akak cepat jemu lps nie xnak tukar2 lg kot...

    ReplyDelete
  3. akak tak jemu pun tgk header yg niza buat dulu tu...still tersenyum kat atas blog akk... :)

    ReplyDelete
  4. OK tukau ajer..
    ni pun cantik gak..
    Tapi aku memang fobia tukau...sebab tempoh hari tukau semua maklumat hilang..hehehehe
    Vote Me For Blogger Of The Year

    ReplyDelete
  5. hahaha..besa la tu kak.eca pun sama jugak...
    asyik2 tukar template..klu xde customer..sure tukar lagi

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D