1.4.12

Bila petang..




Selalu je 'terliur' nak makan itu, nak makan ini bila petang-petang gini kan. Tadi tengok JJCM tunjuk sate, dah dok pikir-pikir dah malam nanti nak ajak suami kuar pi makan sate. Lepastu pi blog Kak Tihara cakap pasal tomyam cendawan enoki pulak. Terlioq ceq! Tak pernah try lagi cendawan tu, nanti nak try la. Tapi bila sebut cendawan tetiba macam teringin pulak nak makan cendawan goreng tepung. Pernah tengok kat pasar malam, tapi tak pernah beli dan tak pernah makan. Tak teringin pun masa tu tapi sekarang rasa nak makan sangat. Tunggulah petang-petang nanti, dah teduh sikit nak pi kedai beli cendawan, nak buat sendiri je lagi sedap kan?  

12 comments:

  1. sedap tu tomyam masuk cendawan...cari yg tu dulu..

    ReplyDelete
  2. cendawan kat cameron fresh2 kan, akk ske yg kat sana punya tapi jauhh..jaga satgi niza ajak hubby dia g cameron.. :)

    ReplyDelete
  3. Goreng janagn tak goreng....hehehehe

    ReplyDelete
  4. cendawan goreng sgt sedap! :)

    ReplyDelete
  5. cendawan goreng ni sedap tapi zat da makin hilang sebab digoreng. haha.

    ReplyDelete
  6. buat sendiri bole banyak2.
    apa lg.pas da masak2 jangan lupa post kt blog.

    ReplyDelete
  7. cendawan goreng kalau nak makan kena buat sendiri baru puas makan..
    makan sampai loya..heheheh

    ReplyDelete
  8. serik dah kak ngan cendawan2 ni..aritu keracunan dengan cindawan tiram tu.memang biadab.haha..skang fobia da mkn keturunan kulat2 ni.

    ReplyDelete
  9. cendawan goreng celup tepung memang sedap,tapi buat sup cendawan pun sedap

    ReplyDelete
  10. cendwan goreng ni sedap jer..itupun beli..nak buat memang tak..tak tahu bila nak buat..haha..tapi kakak yana pernah buat yang daun tu..entahlah daun apa..yang besar tu..daun bayam ke apa..sedap jugak rangup2..

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D