7.4.12

Mee Rebushhh




Ini mee rebus edisi lapaq@teringin secara tiba-tiba saja. Maka, tanpa berlengah dipaksanya cik abam pi kedai beli bahan-bahan. Mujoq kedai tak tutup lagi. Kalau tidak, meleleh lah ayaq lioq anak kat dalam...anak tekakkk. Hehe. Nak cuba? Ini resepi mee rebus haji wahid nih...jangan taktau! Tapi haji wahid mana aku pun tak kenai. Tapi namanya macam femes je pun. Aku dapat resepi tu dari Ceria Resipi. Apalagi..bolehlah mencobanya!

12 comments:

  1. nampak sedap je,nak skit boleh?hehehee

    ReplyDelete
  2. alamak..terliurrrr...

    sis, jom join segmen :)

    http://farhah88.blogspot.com/2012/04/jom-follow-terjah-segmen-cik-violet.html

    ReplyDelete
  3. haji wahid tu femes kt joho ni kak..kalo satay tu haji samuri je asek terbatuk2 kalo orang cakap pasal satay,kalo mee rebus plak pak wahid ni la mangsanye..kedai die ade kt area bandar uda kt jb..*tak sedap mane pon.femes je lbeh*bkn saye cakap ek..orang cakap..hehe..

    ReplyDelete
  4. owh..yeke. tapi mee rebus yg akak masak ni sedap je pon fik. ekeke

    ReplyDelete
  5. haah mcm familiar nama hj wahid ni..dap nyaa ada dagin naaa..bak mai skett :)

    ReplyDelete
  6. sedapnyerrr...dah lama tak makan mee rebusshh...cuti nanti harus aku masak mee rebus, bandung, kari dan sebagainya

    ReplyDelete
  7. yang putih tu ape? tauhu ker? haha..sodap ni..slurrpppp! ^_^

    ReplyDelete
  8. sedapnya...terliur la plak..

    ReplyDelete
  9. meleleh jugak lah nampaknya di sini yg baca :p

    ReplyDelete
  10. wahhh..nampak sedap

    rasa nak cuba la

    ReplyDelete
  11. Alamak niza.... mee rebus kegemaran wanzi ni.... dah lama tak makan mee rebus jawa... :)

    ReplyDelete
  12. uuuiii..sedapnyaaa..datang sini taksah kalo tak kecur liur..huhuh

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D