19.4.12

Sapa punya kerja ni? baik mengaku cepat!!



Sebenarnya nak cari bilik tidur sapa ni? Aku ke? Kalau retis rasa takda lagi nama Niza kot. Macam-macam aihh depa ni noh? Sampai ke bilik tidur pun nak cari.. Hehe. Agak-agak ada ke yang nak mengaku nih? 

20 comments:

  1. haah, mana ada retis nama niza..noraniza idris ade la..keh3 :D

    ReplyDelete
  2. ado la tuh yg nak meniru dekorasi bilik tuh ke...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin gak tapi..tak pernah letak gambar bilik pun dlm blog ni...

      Delete
  3. "dia" nak cari bilik tido niza blogger lettew..

    ReplyDelete
  4. Macam2, kan? Kadang2 yang tak masuk akal pun ada...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sangat...lagi teruk pun ada kakcik

      Delete
  5. haha..bilik tido pun org cari ya?
    positif thinking..cari camne nak deko bilik. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye..saya pikir yg baik2 je kak. haha

      Delete
  6. bilik tidur pun nak skodeng ke...haha.

    ReplyDelete
  7. hahaha,bilik tido niza mana le dia nie nak tgk....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasainya... termasuk plak kt blog saya..huhu

      Delete
  8. saye la tu kak...haha...*cari kontroversi*


    sile jgn pecaye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. akk memang tak pernah percayakan ko fik..ahaha

      Delete
    2. xpnah pcaye ek..siyes jahat..haha..

      Delete
  9. fuhhhh cerita lucah pon ade org cri sampe sini ye...retisss

    ReplyDelete
    Replies
    1. entahnya....tapi kesian apa yang dihajatkan tu tak kesampaian sbb takda pun cerita lucah..keyword lucah kot ada.

      Delete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D