26.5.12

Besaq gedabak bakoi buah ni!


Uhhhh.. terlioq tengok buah laici dengan pelam tu dengan asam jawa tu. Bahagian belakang tu ada buah nona. Kenai dak buah Nona? Taktau! Pi google laaa.

Perghhhh..boleh tengok saja la. Big boss angkut sebakoi tu bawak balik rumah dia tak tinggai sebijik pon. Ceh!

#Buah tangan dari Royal Thai Army (RTA) sempena lawatan.

24 comments:

  1. amboi bos kemain pulun sume yer..hehe kempunan telo tembakol la ni ceghite dier..

    ReplyDelete
    Replies
    1. telo tembakol tu apa min?

      Delete
    2. ala ceghiter batu belah batu betangkop tu kan, mak dia kempunan makan telo tembakol,pastu majok dgn anak sendiri pegi masuk batu betangkop tak kuar2 dah..hehe..

      saje je motif nk ckp pasal kempunan tu jer..

      memang geram tgk buah2 ittewww...

      Delete
    3. ye tak ye...patut la macam penah dengaqqq. haha. pelupa sungguh.

      Delete
  2. Replies
    1. haa..tau takpa. berat nak mapoh.

      Delete
  3. Salah tak orang awam pakai seluar celoreng? Nak satu?

    (sori off topic... haha)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak salah. boleh je pakai seluar tu, cuma jgn pakai lengkap la..nnt di kata menyamar pulak. kat Pertama Kompleks ada jual..beli jelah..kih3

      Delete
    2. Kih kih kih... Ingat nak 'mencuba nasib'

      takde nasib la tew... huhu

      Delete
    3. Insyaallah uncle..ada lebih nnt sy bagitau. sekarang ni celoreng 'tenat' sangat nak dapat. huh, sabaq jelah. huhu

      Delete
    4. Yeay! (setengah berjaya!)

      Delete
  4. salam niza..acik pun terliur tengok buah2an dalam bakul tu..sedapnya kalau dapat laici fresh

    ReplyDelete
  5. tu diaaaaa.
    tak tahan aih.haha.


    smart la akak ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. apapun tahan jelah ayaq lioq tu dr meleleh..kih3..dapat tgk je.

      Delete
  6. sebagai big boss, big boss tu sepatotnya bokbalik bakoi. buah2 dalam bakoi tu kasi saja kt anak2 buah.

    tapi awatpasai hat berdiri dekat bakoi tu mulut dia kena tampai dengan masking tape?

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu sepatutnya lah kan...tapi?? hmmm malas la nak cakap.

      #gigi rongak tu pasai kena tutup..kih3

      Delete
  7. lawa la niza..awat blur kan gambo...sedap nye pelam tu..mesti manis ni...awat la boss tak wat nuri makan ramai2 ..huihh :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru la meriah klu buat kenduri kan kak...heh3. saja blur pic tu..saya kan pemalu orgnya. peh.

      Delete
  8. terliuq kat buah mangga tu..

    ReplyDelete
  9. Apa punya bos la..bukak bg2 kat sume patutnya. korang dh nampak. Besar & byk pulak tu..

    ReplyDelete
  10. eh akak ni tentera ker?

    wowww

    ReplyDelete
  11. amboi tamak haloba big boss tuh ek..ada ke bawak balik kat umah dia semata..kesian pkerja2 dia semua dok teliuq..ekeke..
    blur pic tu pun nampak lg kesweetan kakak ku ini..hehe

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D