10.5.12

Kepada Penggila Handbag Berjenama | Meh sopim sini meh~


http://catchthatcoach.blogspot.com/


Singgahlah sekejap. Beli kalau berkenan. Kalau takmau beli, tengok-tengok pun takpa. Tapi kalau dah tengok, pasti meleleh air liur. Pasti terbeliak bijik mata tengok harga dia, amat berpatutan. 

Aku ni dok 'ott' (tahan) je. Sebab banyak duit nak guna bulan ni, dengan nak pi bercuti lagi pastu balik dari cuti nak terus pi kursus pulak. Kursus pulak banyak pakai duit. Uihhh! Sabaq! sabaq! sabaq! dulu nah. Lepas habis kursus, Insyaallah pasti aku CATCH THAT COACH!

#Saja je nak pomot blogshop Puan Zarina ni. Sebab beliau ni wife kepada bos lama aku. Jemputlah ye. Hehe.. (buat macam blogshop sendiri pulak)


10 comments:

  1. wah coach no..kena sabaq jugak ni..

    ReplyDelete
  2. woahhh coach tu ape? kita pakai bag polka dot je...hehe

    ReplyDelete
  3. ok, noted.

    cuma akak tak minat handbeg. Suka berlenggang je. Tak mcm prmpuan..bak kata mak akak. ^_^

    ReplyDelete
  4. org cakap kalo dah cukup kadar cash out je baru nuffnang laju bagi BE baru hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah phat, aku baru selesai menge'cash-out'kannya! jeles dgn ang punya pasal la yg buat aku cash out jgk.

      Delete
  5. try rekemen blog tuh kat wife....

    ReplyDelete
  6. boleh la nt nk p cuci2 mata kut ada terbekenan :)

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D