11.6.12

Universal Studio Singapore


Ada benda nak cerita dan ada banyak gambar nak upload tapi takda masa laaa....huuu. Satu ni je mampu. Hee

18 comments:

  1. bestnye....dh lama ngidam nak pi sana

    ReplyDelete
  2. kak,saye penah calit tahi hidung kt tmpt akak sandar tu..hihi

    ReplyDelete
  3. best kan duk situ..cam kat hollywood..

    ReplyDelete
  4. tempat idaman ku..nanti buat special entry no..camna nk kesana

    ReplyDelete
  5. Cantiknya, rasa tak sabar nk g sana...hehe

    ReplyDelete
  6. waaa bestnyaaaaaaaaaaaa....
    lepas ni nak jugak la pegi USS

    ReplyDelete
  7. wow ahkak kite ni.cepat2 upload pic.

    ReplyDelete
  8. yelah..kan niza kata nak g singapore aritu.
    nanti cite lebih lnjut, share kat kami yg tak sampai2 sana tu.

    ReplyDelete
  9. bestnye ngidam gak nk p situ..tp ngidam je lah..dah bape banyak ngidam dah akka ni niza..tempek la lagi banyok2 gambaq nyaa :)

    ReplyDelete
  10. Teringin jugak nak ke sano satu hari nanti..

    ReplyDelete
  11. wow bestnyerrrr nak ole ole ;p

    ReplyDelete
  12. waaahhh


    etringin gak nak g sana.. :)

    ReplyDelete
  13. amboi...p singapore....kak, ada ole2 x?hehe...kami balik sik pgi esok...yea2...

    ReplyDelete
  14. berapa harga tiket masuk?
    Dengar Rm200 sorang...
    Iskk..cemburu aku tengok..hahahha
    dapat main macam2 game

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. bilalah nak rasa bergambar depan glob tu..nak cari2 juga mana tahi hidung si fikh kat situ..manusia tu mmg gemar korek idong la saya rasa..

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D