14.8.12

Selingan 1: Perbarisan Tamat Kursus Penyelia Pejabat


Keterangan gambar:
Gambar atas: Geng Tambor 25Ramd, penyedap langkah dalam perbarisan. Memang terbaik laa, main lagu raya lagi dengan seruling kot nama dia.
Gambar bawah: Kontinjen Kuliah Thazali (Kiri) dan Kontinjen Kuliah Ahmad (Kanan).
Aku penuntut dari Kuliah Ahmad. Alhamdulillah sangat berbangga dengan pencapaian Kuliah Ahmad. Sebab ketiga-tiga kategori penuntut terbaik semuanya dari Kuliah Ahmad. 

Kuliah Thazali harap glemer je lebih. Boooo! Hehehe


Keterangan Gambar:
Gambar 1: Penuntut Mengajar Kawad Terbaik - Kpl Rantai Sim
Gambar 2: Penuntut Akademik Terbaik - Kpl Hazley 
Gambar 3: Penuntut Keseluruhan Terbaik - Kpl Maswati

Aku? hanya mampu berada di kedudukan no 6 je dari bilangan 82. Boleh dah tu..kan?

16 comments:

  1. 6 dr 82? wow! tabik kat Niza hehe..:)

    ReplyDelete
  2. apa rahsia nak kilatkan kasut sampai bersinar sinar tu eh? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terus terang, walopun dah berkhidmat dgn ATM 10 tahun lebih tapi sampai skrg saya tak pandai nak kilat kasut sampai bersinar2 camtu..setakat nmpk kilat sikit2 je boleh. Masa kursus, upah kat budak junior je suruh kilatkan kasut...takda masa lagipun nak kilatkan sendiri.

      Delete
  3. Replies
    1. Sampai kuruih jugak la nk dapat tu..keh3

      Delete
  4. Dah tamat kursus,tahniah.

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Alhamdulillah, berkat usaha. Mekasih :)

      Delete
  6. ooo Niza berkhidmat dengan ATM ya. Teringat lak dulu2 time ayah akak masih kerja askar...hee

    Niza pizza tu dohnya akak ikut resepi dari nennie ni. Mmg setiap kali buat ikut resepi doh dia. Tp akak ada tukar sikit, tak guna 200gm tepung, tp akak buat 2 cawan tepung je...hehe.

    Topping atas ikut suka kitalah kan.....janji sedap!

    Ini linknya...
    http://resepisedap-nennie.blogspot.com/2011/05/pizza-tuna-thousand-island.html

    ReplyDelete
  7. akak niza memang hot dan terbaikkk macam boboiboy! :p

    ReplyDelete
  8. kak,no 6 dari 82 tu ok la..tp compare ngn smue perempuan,akak no 1 ke?

    ReplyDelete
  9. no 6 kira ok sgt dh tu !

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D