7.9.12

Beraya di alam mimpi

Pagi tadi aku terlewat bangun lagi. Kelmarin pukul 7 baru bangun. Pagi tadi pukul 6.04minit. Lewat jugak. Biasanya untuk hari bekerja aku kena bangun 5sengah untuk sampai ke opis tepat pada masanya. Tapi takpalah, apaadahal dengan korang semua pasal kelewatan bangun pagi aku tu kan. 

Tapi!

Pagi tadi bila bangun dari tidur aku macam ingat-ingat lupa. Biasa la baru bangun, dok pening-pening nyamuk kena sembur ridsect. Dan aku rasa, aku memang mimpikan seseorang. Seseorang yang aku kenal tapi tak pernah jumpa. Haa, apadia? Cer teka! 

Dah, dah! Takyah nak jawab sangat soklan ala-ala teka teki tu. Tapi aku masih confuse lagi ni macam mana blogger faraherda. razalan boleh muncul dalam mimpi aku tetiba je. 

Datang beraya ke rumah aku dengan baju sedondon biru, 3 beranak. Dalam mimpi aku, Fara orangnya tinggi lampai, kulit sawo matang dan sedikit je berisinya dan dan dan bercermin mata. 

Adakah Fara yang muncul dalam mimpi tu seakan-akan betul dengan Fara yang sebenar?? Tolong jawab sat Fara.. hehe. Aydin memang betul muka dia la sebab selalu tengok dia kat header Pok Amai-Amai. 

ps: lagumana buleh mimpi fara ni? isk peninggggg

10 comments:

  1. kalau mimpi aku cam ner ...cuba cerita sikit...hehe

    ReplyDelete
  2. akak tido tak baso kaki ek.

    ReplyDelete
  3. maybe akan jadi kenyataan satu hari nanti..syok kan kalo leh gather2 :)

    ReplyDelete
  4. wahhh mimpi jumpe blogger .. hurmm maybe jadi kenyataan nie ;)

    ReplyDelete
  5. teringin juga nk jumpa MF tu..

    ReplyDelete
  6. Mimpikan rakan blogger....hehehe

    ReplyDelete
  7. guwa pernah mimpi jumpe fatin liyana. siap kapel. shit

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D