31.10.12

Percaya Diri

Sebenarnya kita tak perlu terlalu memikirkan tentang anggapan dan pandangan sinis orang lain terhadap kita.

Jika kita yakin, kita tidak ada salah dengannya.

Jadi, adalah lebih baik kita mengabaikan saja senyum sinis dan jelingan yang tidak berasas itu.

Voila! >3<

Published with Blogger-droid v2.0.9

10 comments:

  1. Alah...toksah lyn org mcm tu. Dengkilah tu. Heee!

    ReplyDelete
  2. betul betul betul...ignore ja org2 mcm tu hehe...

    ReplyDelete
  3. Setuju...tak perlu layan perangai orang mcm tu..^^

    ReplyDelete
  4. Kalau kita mmg betul..buat dek je lah kat pndgn org kan..

    *Tapi ada gak yg buat dek..pdhal dia mmg buat salah. Yg ni mmg berat..

    ReplyDelete
  5. yea...kadang2 harus abaikan jerr...x semestinya btol apa dorang cakap

    ReplyDelete
  6. orang macam tu mintak dilayan..jadi
    kalau kita layan,berjaya la dia..
    baik buat tak tahu je..
    walau hati sakit tapi tunjuk kan kat dia macam dia tak de..
    heheh

    ReplyDelete
  7. Setuju,jgn layan org yg camtu....

    ReplyDelete
  8. setuju...bia mata dia juling..lagi dia jeling..lagi potential mata dia juling akan terjadi..wakakaka...stetment gilo

    ReplyDelete
  9. betoi tu..dan stuju sgt2

    ReplyDelete
  10. haah betul,,jd diri sendiri n jgn denga kate org,,=)

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D