5.10.12

Subuh

Alhamdulillah, pagi ni diberi kesempatan untuk berjemaah subuh bersama warga kem. Walaupun terpaksa keluar rumah seawal jam 5pagi namun hati berasa sangat bersemangat untuk turut serta dalam kuliah subuh.

Apa salahnya kita hadir sama untuk satu majlis ilmu yang hanya diadakan setiap 2minggu sekali saja pun.

Salam jumaat ツ

Published with Blogger-droid v2.0.9

11 comments:

  1. alhamdulillah ada peluang hadiri majlis ilmu :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, tumpang suka sebab Niza berkesempatan berjemaah..
    memang kalau untuk perkara yg baik..hati berat je nak buat kan...maksud akak, akak sendirilah..tapi kalau dah buat tu...rasa lega dan bersyukur...kan!

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..kalau niat dari mlam nak berjemaah,pagi mesti jd bersemangat..

    ReplyDelete
  4. kak...sebenarnya kan..saya konpius kerja kak...kerja apa kak?

    ReplyDelete
  5. alhmdulillah...jmput follow kmbali,ye :)

    ReplyDelete
  6. selamat berangkat 'ketaman syurga' yg penuh dgn keberkatan (bagi orang yg mengetahui)

    selamat memperolehi manfaatnya.

    ReplyDelete
  7. baguih sgt2 tu

    jom p autoshow Gombak .http://gilamodified.blogspot.com/2012/10/autoshow-uptown-sri-gombak-oct-14.html

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D