15.12.12

Aku? takmau dah.

Dah lama pun terfikir nak tukar kata ganti nama 'aku' yang selalu digunakan dalam blog ni kepada 'saya' sebab rasa macam tak sesuai la pulak nak beraku-akuan, lagi-lagi bila umur `akan' makin bertambah-tambah tua tak lama lagi. Haip2! makin tua makin hot lah. Muehehe. Yelah, tahun depan pun tinggal tak berapa hari je lagi kan. Dulu boleh la, rasa macam muda-muda lagi tapi bila perasaan pun dah lain main je, baik tukaq ja. Lagi-lagi bila tuan Fakur pulak tegoq kita. Malu aihh. Hehe

Hai, mari berkenalan dengan `saya' pulak! :))))

13 comments:

  1. hehehe...pasnih mesti jadik len feel die kalau tulis guna saya..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'ah..yep. kompem punya tapi takpala, slow2 org kata. hehe

      Delete
  2. aku ke saya ke, sy tetap panggil dgn panggilan akak..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dengan min kena ber`akak..takleh la nak ber`saya..hehe

      Delete
    2. slogan kt atas tu..wah slogan..haha...tagline kt atas tu nk tukar jugak ke..hehe..saya seperti apa yg sy fikirkan..wah ayu giteww..

      Delete
    3. laa..kan? buat masa ni halalkan dulu..hehe
      Hattu kita pikiaq kendian.

      Delete
  3. selamat datang ke donya "saya"
    akak dulu pun guna "aku"
    rasa macam keakuan sangat lah :)
    bila guna saya, rasa macam skema sket,
    skema banyak kot! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa..kan kak. memang rasa skema pulak bila ber`saya ni. Bila ber`aku rasa kasar sgt. Nak ber`kita macam mengada2 pun ya. hehe..apapuncannot!

      Delete
  4. jadi, aku pun kena tukar jadi 'saya' le ngan ko..

    hi.. saya makbed. *peace....^^

    ReplyDelete
  5. Akak sbnrnya kat luar..dgn member & family mmg aku kau je. Cuma utk blog guna saya..sbb apa ntah. Mybe sbb sng nk sesuaikn utk sume level umur.

    ReplyDelete
  6. niza,
    akak dalam blog guna aku sebab sebelum ni guna saya,
    maybe lepas ni nak guna saya semula..:)

    ReplyDelete
  7. oo...kiranya berhijrah la ni..:)

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D