10.1.13

Parents, do not try this at home.

Ada yang pernah tengok video ni? Saya terjumpa kat facebook tadi. Malam ni saja, entah berapa kali ulang tengok video ni. Seronok je tengok cara dokter tu mandikan baby ni. Wuuuuu, sebak tetiba.

7 comments:

  1. dah tengok pagi tadi.klu mikhail mandi gini memang terbalik ibu dia.dia bkn nak mandi lalukan air gini.gosok-gosok guna tgn mcm org tua mandi.

    ReplyDelete
  2. tenang jer bby nie masa dimandikan...

    ReplyDelete
  3. x berani la...mmg comel sgt2

    ReplyDelete
  4. sabaq yer ...teruskan berdoa

    ReplyDelete
  5. Hurmmm..kat IPAD tak leh tgk la

    ReplyDelete
  6. tak dapat tengok ada copyrighted ape tah..tapi sebak jugak kalau bab2 baby ni

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D