27.5.13

Kembali



Assalamualaikum. Hai semua. 


Terasa lama sungguh tak update. Walopun tak update, saya rajin jugak tau jenguk blog ni bila ada masa lapang sikit. Tapi sekadar jenguk je la. 

Sekarang baru la boleh tarik nafas panjang-panjang sikit. Saat-saat genting tu makin lama makin kurang. Alhamdulillah. Setiap pemberian rezeki yang Allah berikan kadang-kadang perlukan pengorbanan masa, tenaga dan jiwa kita. Terfikir...ada betulnya. Macam orang kata, bersusah-susah dulu, senang tu ada kemudian hari. In syaa Allah.

Bila kita makin menapak ke atas, makin bertambah jugak tanggungjawab yang perlu kita pikul seiring. Kadang kala kita perlu dan terpaksa berikan lebih lagi dari sepatutnya. Tapi tak apa, yang lebih itu kita ambik sebagai pelajaran baru dan bekalan hari mendatang. Supaya kita tak kekok bila menempuh hari tersebut. 

Tak gitu :)

P/s: Cerita pasal jiwa patriotik tu nanti lapang betul-betul saya sambung ok. Terima kasih, sudi membaca :)

10 comments:

  1. waalaikumusallam niza..selamat kembali menulis

    ReplyDelete
  2. Waalaikum salam...

    Selamat menulis kembali :)

    ReplyDelete
  3. tahniah..dah naik pangkat..eh!!ye ke??hhahaha

    ReplyDelete
  4. Naik pangkatkah ituh? Heeheheheh.....

    ReplyDelete
  5. selamat bertemu kembali..ingatkan bertapa kemana...lama menyepi..

    ReplyDelete
  6. kami pon jarang la ni...tguu june la huhuhu

    ReplyDelete
  7. Gambar tu kamu kah...?

    wah! Artistiknya!

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah dapat juga baca entry niza setelah sekian lamanya..nice picca, biasa duk kelih kat fb jaa :)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah...n nice picture there!

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D