5.6.14

Tak Ketahuan Hala

Hidup ni kan, memang lumrah dah.. kalau tak terasa hati dengan orang-orang sekeliling kita, ye dak? Tapi tu besa laa.. dah nama pun hidup, alam dan manusia memang tak dapat nak elak. Tapi ni bukan nak cerita pasai orang, nak cerita pasai diri kita laa. Tak baik dok cerita hal orang, boleh jadi fitnah satgi. Kaluu sakit hati lagu mana pun, baik kita buat taktau ja.. buat boddo pun takpa. Janji tak kacau orang, dak?

Yang orang tu pun laaa, toksah laa dok bagi orang lain jadi hangat hati pulak dengan kita. Tu cari pasai nama dia. Tak cari pasai, orang pun tak dok nak marah kat kitaaa ja. Tak ketahuan hala la depa ni. 

Dok tak dok tengok satgi pakat dok berlaga angin tak tentu pasai. Kita hat dok tengok ni, jadi pening kepala plak tengok. Bakpo taktuh deh jadi lagutu? Dok diam-diam tak buleh ka? Pakat tua bangka dah..kalu rebuih pun jenuh tunggu nak bagi empuk. 

Maaf la noo, tiba-tiba ja bawak tubik entri tak ketahuan hala macam ni. Saja la nak perangat enjin satlu. 


Kikikiki. Kesiannn, terima kasih.

2 comments:

  1. dah hangat dah enjin blog ni..:P
    boleh la terus menulis selalu :)

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah Dr..
    Tengah dok kayuh pelan2 ni..
    lama2 ok la kot..
    T.kasih sebab sentiasa jenguk sini :)

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D