18.8.14

Netball

Lama tak update pasal aktiviti harian kan? Bukan takdak cerita atau aktiviti harian tapi malas nak menaip sebenarnya.. asyik up entri yang ringkas-ringkas ja. Apa la sikap entah..

Khamis lepas punya aktiviti, main bola jaring. Sehari sebelum tu geng2 BAKAT (isteri-isteri pegawai/anggota tentera) berhasrat la nak buat perlawanan persahabatan netball dengan pranita. Ingatkan esoknya tu training rupanya terus ja jadi! Memang tak standby langsung, lagipun dah lama tak main. Tapi dah depa dok ajak sangat, kami ni okey saja la! 

Mungkin depa boring la kot dok rumah kan, nak isi waktu2 terluang tu dengan aktiviti yang menyihatkan badan. Okey la jugak kan daripada dok menyicah buah pelam bawah blok ja, hehe.

Meh layan gambar je la. Gambar banyak tapi takleh nak upload semua. 

Sebelum main isi perut dulu makan rambutan
Tim Pranita 2 Div
Tim BAKAT.. tak cukup orang ni.
Ehem! Ehem!
Tonggang langgang main..
Yess! GA tu shoot masuk laaa



Ni la wajah-wajah JUARA!
Walaupun takda training sebelum perlawanan dan takda skill main bola jaring sebab kitaorang jarang main netball.. biasanya bila sukan kitaorang main bola tampar je manjang. Tapi tetap jugak menang.. balun 6-0 terus!! Hehe. 3 gol daripada GS dan 3 gol lagi daripada GA. Ish, tak sangka betul GA tu boleh shoot bola masuk jaring. Bukan apa, sebab memang asyik fail je la sebelum ni kalau try jaringkan bola.

Terima kasih juga untuk BAKAT atas jemputan ajak lawan tu. Lepas bulan puasa aritu belum ada xtvt yng best mcm ni.. jadi terasa la jugak peluh jantan tu keluar. :P

11 comments:

  1. Tuan kereta mesti cuak tengok kamu semua main kat sana... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Antara tuan kereta yg cuak tu saya la.. betul2 parking dekat dgn tiang gol. Melantun jugak bola kat cermin kereta, mujur tak kuat. Hehe

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI


      Delete
  2. Jeles tgok hmpa main net ball.. yg kita ni dok usung bola net ball siang malam.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Usung bola tu siang mlm lagi best kot.. Hehe

      Delete
  3. Kakak memang salute isteri-isteri perajurit tak kiralah polis, askar, navy biasanya ada aktiviti sihat macam ini. Suka kakak tengok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh eratkan hubungan anggota wanita dgn isteri2 pegawai/anggota juga kan..

      Delete
  4. Dah lama sy tak men netball. Dulu ms skool, mmg aktif. Then msk U, org suh main tp sy rs sy ni mcm badan dah berat sgt. Smpilah ni, terus tak nak main. Hahahah!

    ReplyDelete
  5. Tak leh nak kira...ntah berapa lama tak main netball..sedey!

    ReplyDelete
  6. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete
  7. Интим- вип проститутки Киев

    Симпатичная и интересная девушка, привнесу в Вашу жизнь незабываемое блаженство, гармонично сочетающее в себе любовные утехи и душевный отдых.Милый в цену за часик входит секс и минетик. Об остальных услугах можешь узнать позвонив мне… Человек - животное религиозное

    ReplyDelete

Nak komen? Haa..sila! sila! :D